Nå må jeg vel snart skjønne at jeg er gravid

Silje1982

Forumet er livet
Hehe.... Ja, jeg er helt håpløs så i går etter at jeg hadde vært på trening klarte jeg ikke å unngå og gå innom apoteket på vei til bilen[:)] Og hva kjøpte jeg der?[:)] Joda, enda en digital graviditetstest med ukeindikator[:)] Jeg dro rett hjem og testet og heldigvis lyste den gravid mot meg[:)] Og for en uke siden da jeg testet så viste den 1-2 uker og denne gangen viste den 2-3 uker[:)] Så det må jeg jo se på som et bra tegn[:)]

Noen andre som er håpløse og tester sånn uten grunn?[:D]

Jeg kjøpte to tester for tre dager siden. Skulle ta en i går morges, hvis den var positiv skulle jeg ta den andre i dag.
Endte opp med å ta begge i går=P hahha.

Hmm... er i gokk, men lurer på om sambo vil stikke innom apotek før han kommer. Hadde vært gøy med cb ukeindikator!

hehe... jada, gjorde dette jeg også, men har en liggende.... kommer til å ta den også...[:)][:)]

Nå fikk jeg endelig meg selv til å komme inn hit :P
Har brukt 9 tester, 4 positiv etter tisfristen, 5 positiv innenfor tidfristen
og en digital som lyste "GRAVID".
Jeg tror jeg begynner å innse at jeg er gravid! :P

GRATULERER TIL ALLE SAMMEN <3

Jeg har bare testa 1 gang , men det ble sterk positiv [:D] klarer ikke helt og innse det at jeg faktisk er gravid... hehe men det er jeg jo og jeg er kjempe glad det er samboeren min også [:D]

Tror jeg har testa ti ganger, minst![8D]

Hehe.... Jeg må le[:D] Dere er så herlige[:D] Godt at det ikke bare er meg[:D] Det er vel kanskje ikke siste gang jeg heller tester[8D]

har testa meg 2 ganger, en gang på kvelden, og en gang morgenen etter! Begge var like positive! Bestilte tester en god  stund før dette på internett og de har enda ikke kommet!!!! Sendte klagebrev i går, så håper på svar snart!!!
Har liksom begynt å innse at jeg er gravid, pga smertene og at jeg ikke får TR på besøk!!![:D][:D][:D][:D]

Gleder meg masse til testene kommer og jeg får testa med en digital CB med ukesindikator[:D][:D]

jeg har tre tester som er positiv og to tester igjen...

ååå de kommer til å stryke med om en stund...

Jepp, har vel tatt en 10-12 tester siden jeg var 4+0 til jeg var 7+5 [8D]

samme her, føles så rart, er ikke helt gått opp at jeg er gravid, så er ganske avslappet til hele graviditeten, men skal høre om å få en tidlig ultralyd, da først vil d gå opp for meg at det er noe inni der, er alt for redd for at babyen ikke er baby men en feil en plass som jør at mensen ikke kommer, eller at jeg innbiler meg d:P

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hehe.... Ja, jeg er helt håpløs så i går etter at jeg hadde vært på trening klarte jeg ikke å unngå og gå innom apoteket på vei til bilen[:)] Og hva kjøpte jeg der?[:)] Joda, enda en digital graviditetstest med ukeindikator[:)] Jeg dro rett hjem og testet og heldigvis lyste den gravid mot meg[:)] Og for en uke siden da jeg testet så viste den 1-2 uker og denne gangen viste den 2-3 uker[:)] Så det må jeg jo se på som et bra tegn[:)]

Noen andre som er håpløse og tester sånn uten grunn?[:D]

He he. Joda. Var også på trening i går. Ble så bekymra da jeg var ferdig. Av en eller annen grunn så var jeg redd jeg hadde tatt for hardt i, fordi om jeg var forsiktig Måtte ta to nye tester i dag for å sjekke at de fortsatt var positive. Hi hi. Å det var de altså.
Er helt håpløs altså! Det bunner vel i at det ikke har gått riktig opp for meg at jeg er gravid.

ORIGINAL: vilbli3

Nå fikk jeg endelig meg selv til å komme inn hit :P
Har brukt 9 tester, 4 positiv etter tisfristen, 5 positiv innenfor tidfristen
og en digital som lyste "GRAVID".
Jeg tror jeg begynner å innse at jeg er gravid! :P

GRATULERER TIL ALLE SAMMEN <3

Velkommen!
Gratulerer med den lille spiren!

Hehe... Så utrolig bra at det ikke bare er meg:) Jeg har bare kjøpt en test etter at jeg fant ut at jeg er gravid, men det blir vel flere kan jeg tenke meg:) Ja, det med treningen er jo også skummel for jeg gir ganske mye og så blir jeg sykt nervøs etterpå så nå må jeg begynne og roe ned litt:) Om en ukes tid brenner jeg vel av et par tester til:) Hvis jeg ikke blir ekstrem kvalm for da blir det jo ikke vits:)

eeeeeeeeeeeeh....mista tellinga jeg, i så fall 5 billigtester, 1 digital, og sikkert 20 el tester. Men sluttet nå etter jeg var på ul da

jeg har ikke testa siden jeg tok en cb hvor det sto gravid, menlegen har tatt to tester etterpå da, men det har ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda....Og jeg er 12 uker i dag! Venter liksom på sjokket når vi får høre hjerete og se reka jeg!

Back
Topp