Nå må jeg skryte litt...

Mamman til Sarah

Elsker forumet
Snuppa vår er virkelig herlig, sååå blid og glad hele dagen, gurgler og skravler[:)] Så herlig med sånne takknemmelige og tillitsfulle blikk

Hun virkelig koser seg når hun blir lagt klokka 21, hun like glad i å sove som mamman sin[;)] I natt sov hun helt til 4 før det var tid for mat.

Da var bleia så full at det hadde lekka litt, så da måtte vi skifte til ren pysj og greier, så da våknet hun veldig. Så fikk hun litt mer mat, men var ikke så trøtt etter det. Men jeg tenkte at jeg fikk prøve å legge henne i senga si, og slukket lyset. Jeg hørte at hun var våken og sprella med armer og ben i 15-20 minutter, men ikke en lyd! Fikk litt mat igjen i 8-tida, også våknet jeg med lille solstråle vedsiden av meg kl 10

ORIGINAL: gullungene

ååå søte Sarah snuppa

hun er jo bare kjempe nydelige da, og så rolig :) husker det når du var her ja..hehe.. Joachim holdt show, og Sarah lå der rolig og sov ;)

Jaja, vet ikke om det er en god egenskap å bare legge seg til å sove fordi det blir litt mye som skjer rundt en, hehe[;)] Ikke vant til sånt hu vettu, vi som er fra landet...

Gutter er gutter[;)] Han var da så grei atte[:)][:)][:)] Skikkelig god er han!

Back
Topp