Nå må jeg hilse på dere!!

miss80

Andre møte med forumet
Hei jenter!

Oppdaget for en uke siden at jeg venter en februar baby!! Har en sønn fra før som er født juni 2010 og hadde planer om å få et barn til, men kanskje ikke så tidlig..... Men vi gleder oss vilt og håper vi blir bedre kjent her inne ;)

Litt om meg selv. 31år, forlovet, en sønn på 13 mnd bor og jobber i Oslo.
Har termin 14/15 feb.

Da håper jeg vi kan få mange hyggelige måneder sammen her inne i ventetiden!emoticon

Så gøy. Velkommen til oss og gratulerer med bebis i magen. Jeg er også 31 år, har en sønn på snart 3 år og bor i Oslo. Termin ca 8. februar

Hei hei og GRATULERER så masse med babyen i magenSelv har jeg termin 10. februr og har ingen barn fra før. e 23år og gifter meg om 1uke

Velkommen til oss skal du være!!

Anemor80 skrev:
Så gøy. Velkommen til oss og gratulerer med bebis i magen. Jeg er også 31 år, har en sønn på snart 3 år og bor i Oslo. Termin ca 8. februar

Takk for det og i like måte!! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg ;) 

Thesso_88 skrev:
Hei hei og GRATULERER så masse med babyen i magenSelv har jeg termin 10. februr og har ingen barn fra før. e 23år og gifter meg om 1uke

Velkommen til oss skal du være!!

Takk for det! Og gratulerer så mye til deg også. Så spennende at du skal gifte deg om en uke. Lykke til så mye

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Jeg bor i Østfold, er gift, har en jente på snart 3 år og termin en gang i februar :)

Gratulerer, jeg bor også i oslo (og er snart 31). 20. Feb. Eller der omkring får jeg forhåpentlighvis min første .:) hyggelig å hilse på deg!

Takk for det alle sammen! 
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle 

Gratulere :) Bra du tar initiativet til å hilse på :p akkurat logget meg inn her, og kjenne ingen enda. E fra midt-troms, samboer, 24 år og har ei jente på 4, en gutt på 2 og nu vente vi nr 3 i februar :)

Gratulerer med baby i magen og velkommen hit!

Back
Topp