Nå må jeg bare .....

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
kjøre bort på IKEA og kjøpe noen esker eplekake og ha i frysen ;) Den er bare DIGG :flower

Hum, aldri prøvd den? Og trooooor kanskje det er lurt at jeg aldri skal det heller :P

jeg måtte bare stikke innom butikken og kjøpe blåbær på vei hjem fra legetimen i dag... Og jeg liker ikke blåbær en gang!

Den har jeg ikke testa før ;)

Lollipop kuleIS :love7

BLÅBÆR er DIGG!!!

Jeg vet!!!
Jeg har nekta å spise det i over 20 år, fordi jeg spiste sånne giftige blåe bær og måtte pumpes da jeg var 5 eller noe. Og etter det har jeg bare ikke spist blåe bær. Men blåbær. OMG!!!!
Håper forresten den dilla holder seg altså ;)

Jeg vet!!!
Jeg har nekta å spise det i over 20 år, fordi jeg spiste sånne giftige blåe bær og måtte pumpes da jeg var 5 eller noe. Og etter det har jeg bare ikke spist blåe bær. Men blåbær. OMG!!!!
Håper forresten den dilla holder seg altså ;)
Det er sundt og best i verden! Jeg lager smoothie med blåbær, jordbær og banan! Jeg kan ikke få sagt hvor godt det er!!

Gah.. og her sitter jeg på jobb - uten kake, lollipop eller noe som helst!

Var på IKEA og kjøpte eplekaka ja.. Men kommer hjem og er så kvalm atte.. :smiley-angry017
Problemet mitt er jo kvalmen.. Og får ikke i meg nok mat. Må derfor bare spise det jeg klarer, nesten uansetthva det er. Hogger til å kjøper i nuet det jeg har lyst på, MEN denne gangen ble det bomkjøp. blæh.. Får ta meg en neve mandler isteden :sad010

Var på IKEA og kjøpte eplekaka ja.. Men kommer hjem og er så kvalm atte.. :smiley-angry017
Problemet mitt er jo kvalmen.. Og får ikke i meg nok mat. Må derfor bare spise det jeg klarer, nesten uansetthva det er. Hogger til å kjøper i nuet det jeg har lyst på, MEN denne gangen ble det bomkjøp. blæh.. Får ta meg en neve mandler isteden :sad010

Uff da, men kan jo hende du plutselig får lyst på seinere? Da har du jo den heldigvis i fryseren? :)

Jeg fikk skikkelig lyst på tørket aprikos eller ferske hin dagen , har aldri smakt det før haha

Veeeldig gla for IKEA er hele 7-8 timer unna akkurat nå, viss ikke har jeg nok spist meg ihjel på kake:p men koos deg:D

Jeg klarte ikke gå forbi smil sjokoladepuddingen på butikken i dag... Men vet jo ikke om jeg har lyst på den da ;) Har den ihvertfall på lur da :)

Den eplekaka skal jeg IKKE kjøpe! Da blir både jeg og lillefrø trill runde innen oktober ihvertfal... ÅNEI!!! Nå kom jeg på at vi har sjokoladekake i fryseren!!!! NEEEEEEI.....
Shiiiit! Det har jo vi også! Nå kommer den nok raskt på benken....

Haha, litt morsomt hva man plutselig får lyst på :D Jeg har akkurat ringt til mannen min og bedt ham kjøpe ferdiglagd pizza på vei hjem ;)

Back
Topp