Nå må du snart sove!!!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Blir sprø!!! I dag har hun så og si vært våken heeeele dagen. Bare noen små dupp.. Sitter her nå klokken 23.50 og hun har enda ikke sovnet.. :eek: Hun griner ikke, hun smiler og radler når vi ser på henne, men hallo når skal hun sove? Fatter ikke at en så liten baby klarer å være våken så lenge..?
Har hatt noen slike dager, men som regel sover hun mye mer enn dette!
Heldigvis sover hun alltid godt om natten. ;) Jaja får sitte her jeg... * jeeeeesp*

Hvordan er soverutinene til deres babiser?

Kanskje hun blir overtrøtt eller overstimulert? Men hun hadde kanskje være mer survete om det var tilfellet..

Her dupper hun av flere ganger i løpet av en dag, men kun i fanget mitt.. Ellers legger vi oss rundt 22-23 og da ammer vi på soverommet og legger hu i nestet i senga vår. Tar litt tid før hun sovner, men er som regel uproblematisk.
Vi står opp rundt 8-9 og da har ammet 4-5 ganger i løpet av natta/morgenen.

Står opp kl 9, så har hun en dupp på ett par timer da kl 11, så smådupper hun gjerne litt før hun sover igjen i 19tiden, da sover hun som oftest til 21-22, så er det amming på sengen, før hun legges i egen seng :) oppe på natten kl 02 og 06 :)

Har ikke helt fått noe mønster ennå, for både morra- og ettermiddagssøvnen forstyrres/påvirkes av levering/henting i bhg. I går putta jeg han i sjalet rett før middag, og der sov han som en stein i 2,5 timer. Uvant å ikke bli avbrutt hele ettermiddagen av en som vil sove, ikke klarer å sove, vil spise eller nei forresten, er trøtt osv osv

Back
Topp