Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det min mor kjøpte det på ullared nå i sommerFor et utrolig nydelig sengesett! Hvor har du fått tak i det? Lykke til med innspurten
Ja håper hun kommer innen de 5 dagene, kjenner jeg får panikk for å gå over tiden hehe håper din lille kommer snart og, vet du forresten kjønnet?Åh bare fem dager igjen til termin nå!! Kan skje hver dag!! håper hun kommer snart!
Venter nr 3 4. August
Håper også min lille kommer i løpet av uka!! Fikk Venter en liten gutt har jente og gutt fra før som begge kom ei uke før termin så føler jo jeg er på overtid allerede!!!Ja håper hun kommer innen de 5 dagene, kjenner jeg får panikk for å gå over tiden hehe håper din lille kommer snart og, vet du forresten kjønnet?
Venter den lille jenta mi den 2 august
Åi ja da er det ikke rart du er utålmodig, vet ikke hva som feiler meg, men har vært rastløs og klar siden uke 37 så koselig med en liten prins vi får krysse fingrene for at neste uke er våres og at ingen snikerHåper også min lille kommer i løpet av uka!! Fikk Venter en liten gutt har jente og gutt fra før som begge kom ei uke før termin så føler jo jeg er på overtid allerede!!!
Venter nr 3 4. August
Ååh, heldige du.. 3 veke igjen her, og led første så gjekk eg 9 dg over DA kan eg ikkje akkurat si at eg vil no
Haha nå ler jeg godt Den er visst ikke til å unngå lengerFin mage som har sneket seg med
Ja, en smuleHåper du slipper å gå over ja! Tipper de 9 dagene var laaaange...
Noen tegn på fødsel i nær fremtid? de koser seg vist godt inni der!!Vis vedlegget 23917
Vet ikke hva jeg skal ta meg til mens jeg venter, men nå er det iallfall klart her
Nei her er det absolutt ingen tegn! Jeg går snart på veggene! De koser seg visst veldig ja! Nå skal jeg snart gå å se en liten babygutt som egentlig skulle ut 12 august! Kanskje hun vil komme ut da? noe tegn hos deg?Noen tegn på fødsel i nær fremtid? de koser seg vist godt inni der!!
Venter nr 3 4. August
Åh, ja festlig med disse snikerene Nei ikke mye tegn her. Var å fikk Akkupunktur i dag og fikk masse vonde kynnere etterpå så håpet var der, men dabbet jo seff av igjenNei her er det absolutt ingen tegn! Jeg går snart på veggene! De koser seg visst veldig ja! Nå skal jeg snart gå å se en liten babygutt som egentlig skulle ut 12 august! Kanskje hun vil komme ut da? noe tegn hos deg?
Er så plagsomt når du tror det skjer noe å så forsvinner det igjen!Åh, ja festlig med disse snikerene Nei ikke mye tegn her. Var å fikk Akkupunktur i dag og fikk masse vonde kynnere etterpå så håpet var der, men dabbet jo seff av igjen
Venter nr 3 4. August
sniker...Håper også min lille kommer i løpet av uka!! Fikk Venter en liten gutt har jente og gutt fra før som begge kom ei uke før termin så føler jo jeg er på overtid allerede!!!
Venter nr 3 4. August
Ja jeg vet, men liker det IKKE!!!sniker...
nummer tre er en luring, det vet du vel!
he he, nei det kan jeg skjønne. Får håpe du slipper å vente så lenge.Ja jeg vet, men liker det IKKE!!!
Venter nr 3 4. August