Nå må du komme lille skatt :)

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
ImageUploadedByBV Forum1375021511.172160.jpg
Vet ikke hva jeg skal ta meg til mens jeg venter, men nå er det iallfall klart her :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

For et utrolig nydelig sengesett! Hvor har du fått tak i det? Lykke til med innspurten :)

Åh bare fem dager igjen til termin nå!! Kan skje hver dag!!:D håper hun kommer snart!:)

Venter nr 3 4. August:)
Ja håper hun kommer innen de 5 dagene, kjenner jeg får panikk for å gå over tiden hehe :) håper din lille kommer snart og, vet du forresten kjønnet?

Ååh, heldige du.. 3 veke igjen her, og led første så gjekk eg 9 dg over :( DA kan eg ikkje akkurat si at eg vil no :p

Ja håper hun kommer innen de 5 dagene, kjenner jeg får panikk for å gå over tiden hehe :) håper din lille kommer snart og, vet du forresten kjønnet?

Håper også min lille kommer i løpet av uka!! Fikk Venter en liten gutt:) har jente og gutt fra før:) som begge kom ei uke før termin så føler jo jeg er på overtid allerede!!!;)

Håper også min lille kommer i løpet av uka!! Fikk Venter en liten gutt:) har jente og gutt fra før:) som begge kom ei uke før termin så føler jo jeg er på overtid allerede!!!;)

Åi ja da er det ikke rart du er utålmodig, vet ikke hva som feiler meg, men har vært rastløs og klar siden uke 37 :) så koselig med en liten prins :) vi får krysse fingrene for at neste uke er våres og at ingen sniker :)

Ååh, heldige du.. 3 veke igjen her, og led første så gjekk eg 9 dg over :( DA kan eg ikkje akkurat si at eg vil no :p

Håper du slipper å gå over ja! Tipper de 9 dagene var laaaange...

Noen tegn på fødsel i nær fremtid?:) de koser seg vist godt inni der!!

Nei her er det absolutt ingen tegn! Jeg går snart på veggene! :) De koser seg visst veldig ja! Nå skal jeg snart gå å se en liten babygutt som egentlig skulle ut 12 august! Kanskje hun vil komme ut da? :) noe tegn hos deg?

Nei her er det absolutt ingen tegn! Jeg går snart på veggene! :) De koser seg visst veldig ja! Nå skal jeg snart gå å se en liten babygutt som egentlig skulle ut 12 august! Kanskje hun vil komme ut da? :) noe tegn hos deg?

Åh, ja festlig med disse snikerene;) Nei ikke mye tegn her. Var å fikk Akkupunktur i dag og fikk masse vonde kynnere etterpå så håpet var der, men dabbet jo seff av igjen:(

Åh, ja festlig med disse snikerene;) Nei ikke mye tegn her. Var å fikk Akkupunktur i dag og fikk masse vonde kynnere etterpå så håpet var der, men dabbet jo seff av igjen:(

Er så plagsomt når du tror det skjer noe å så forsvinner det igjen!

sniker...
nummer tre er en luring, det vet du vel!

Back
Topp