Nå må det vel være mange som er gått ut i permisjon?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Jeg har siste dag på jobb på mandag 25. og gleder meg syyykt! Er rimelig sliten nå og det er masssse som må landes... Men lyspunktet er at jeg nå kan takke nei på de fleste møteinnkallinger, og svare folk på mail om at de må kontakte noen andre siden jeg går ut i permisjon. Jeg ser lyset i enden av tunnelen, juhuuu!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg starter permisjonen imorgen! :)
Men har gådd sykemeldt nesten en måned nå, så merker vel ingen forskjell her :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en ukeseksamen nå, og får en ny ukeseksamen på mandag. Dagen den skal inn er det 2timers eksamen, dagen etter en 4 timers eksamen og to dager etter det en ukeseksamen igjen. Oppi dette skal jeg altså føde….. Lite permisjon og fri her i hjemmet! :p
 
Jeg er inne i min siste uke på jobb nå - 3 dager igjen. Jobber veldig redusert da, bare 3 timer om dagen så driver mest å rydder etter meg slik at det blir ok for andre å ta over etter meg... Gleder meg også til å ta helt fri med goood samvittighet!!
 
Jeg har gått ut i permisjon i dag :) Fødte storesøster i uke 38 sist og har et lite håp om at det blir uke 38 også denne gangen, men vi får se. Kommer når de kommer disse små.
 
Her har æ verre heim sea i sommer, så merke nokk ingen forskjell når perm startd denj 2.12.. Så kjenne att æ e veldig klar for att jr ska kom no ;-)
 
Har 2,5 uke igjen på jobb. Det føles egentlig veldig greit :) Ikke klar for å slutte helt enda!
 
Jeg har omtrent 10 arbeidsdager igjen, og 10000 ting jeg skal rekke før det. Er nesten ferdig med alle møter, som har vært veldig heavy akkurat nå, siden de kommer i tillegg til "vanlig" jobbing. Jeg gleder meg veldig til permisjon, og til å kunne være litt mer tilstede for datteren og mannen min, og å kunne nyte en skogstur med hunden. Jeg har vært veldig opptatt av å yte på jobb, da jeg var ganske fersk der da jeg ble gravid. Har hatt litt dårlig samvittighet. Men nå føler jeg at jeg har gjort langt mer enn det jeg må, og at jeg kan gå ut og nyyyyyyye permisjonen med god samvittighet. Jeg kjenner meg veldig igjen i situasjonen til dere studenter, jeg var der da jeg fikk nr 1. Ønsker derelykke til, dere er flinke som holder ut! (Denne gangen skal jeg bare være mamma i permisjonen, og det skal bli godt!)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg starter ikke permisjonen min før 4 desember, men er sykemeldt så har vært hjemme en stund allerede.

♡ appen ♡
 
her starta permisjonen forrige uke. jobba redusert en liten stund og var sykemeldt noen få uker i 100% før perm. så nå er jeg klar for bebiss.. :cool:
 
Jeg har ikke vært sykmeldt men den siste tiden, særlig den siste uka, har vært tung. Men nå er det jo bare noen små små dager igjen, jeg SKAL holde ut nå:) Orker jo ingenting annet enn å jobbe og holde gutten vår litt med selskap før leggetid. Huset ser bomba ut og vi har tidenes kjedeligste middager. Og stakkars vofsen får veldig kjedelige turer... Skal prøve å få litt årnings på sånt de siste ukene, da blir jo dagene mye hyggeligere også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min permisjon starta søndag 17/11, men har vært sykemeldt noen uker så merker ikke store forskjellen.
 
gikk ut i svangerskapspenger i august, permen starter 3.12 :p
men merker nok ikkje så mye til den overgangen :p
 
Starta permisjon i dag, men vært sykmeldt siden slutten av september. Er student i tillegg da og skal ha 3 eksamener rett før termin. Sliter veldig med å begynne å lese :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Og idag har jeg også startet permisjonen - endeliiig! Gleder meg til å bare surre rundt hjemme og fikse ting, pynte til jul, vaske babytøy og handle julegaver<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp