Babylykke90
Betatt av forumet
jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.... når vi kjøper noe til babyen våres og er stolte og viser dette frem til kommende besteforeldre ( mine svigerforeldre ) så får jeg slengt i trynet hver eneste gang... nå må dere ikke kjøpe så mye for dere får masse..bla bla bla.. men vi har ikke til dagsdato fått noen ting av min svigerfamilie.. kun i fra min egen mor... vi har kjøpt seng...stellebord...vogn..
vi snakket om å kjøpe tripptrappstol, og lekegrind evt før jul eller etter jul , men så får vi slengt dette i trynet hvergang.. jeg synes dette er veldig sårende og vondt å forholde meg til.. gråtet mange tårer når jeg er alene pga det.. så når jeg har handlet litt små klær i det siste har jeg gjømt det unna når svigerforeldre og den siden av familien kommer på besøk...
hva mener dere om dette ? jeg personlig synes det er greit å ha de store tingene i huset før baby kommer...
off jeg er så fortvilet...
vi snakket om å kjøpe tripptrappstol, og lekegrind evt før jul eller etter jul , men så får vi slengt dette i trynet hvergang.. jeg synes dette er veldig sårende og vondt å forholde meg til.. gråtet mange tårer når jeg er alene pga det.. så når jeg har handlet litt små klær i det siste har jeg gjømt det unna når svigerforeldre og den siden av familien kommer på besøk...
hva mener dere om dette ? jeg personlig synes det er greit å ha de store tingene i huset før baby kommer...
off jeg er så fortvilet...