Nå lukter deg JUL

Linni

Forumet er livet
VIP
Nå lukter det godt her sånn som på julaften. Pinnekjøtte er snart ferdig dampa og skal inn i stekovnen.
Gud som jeg gleder meg [:D]

så deilig! mmm nam nam

ååååååååå jeg vil ha pinnekjøtt... nam gleder meg til jul[:D][:D][:D]

åååhhh... pinnekjøtt! *sikle sikle*

Må innrømme at jeg er elendig til å skrive julekort... [&:]

Jeg skriver julekort rett før jul, da ser jeg hvem jeg får av først..He he. Her lukter det også jul, men det er fordi gubben har skrelt mandarin..Jeg har spydd mandarin i dag, så det lukter egentlig ikke godt her....[:'(]

Hso oss starter ikke juleforberedelser før 1. desember, dvs. vi prøver å holde igjen mot handelsstanden så godt vi kan. Jeg synes det blri koseligere når det ikke er julefokus helt fra tidlig høst. Men jeg må innrømme at jeg kjøpte en flaske Tomtegløgg i går... Det er jo så godt å sitte og kose seg med foran TV'n![:)] Men jeg gleder meg til jul!

Mmmmmmm....... det var godt men alt for mett [;)]
I kveld blir det gløgg og vaffler som kos. Må ha litt ekstra siden det er fars dag.
Såg noen av dere tenkte på julekort det har jeg helt glemt.
Må se å få tatt bilde av rampen en dag [:D]

Jeg har fått dilla på gløgg, så nå drikker jeg en kopp varm gløgg med nøtter og rosiner hver kveld [:)] Også gleder jeg meg sånn til desember, for da kan jeg henge opp adventsstjernene i vinduene [:D] Det er så koselig!!
Jula er en fin tid [:D] [:D]

Åh...pinnekjøtt...namnam!!! Gleder meg sånn! 6 uker er jo ingenting!

ÅÅÅHHHH er grønn av misunnelse!

jeg ELSKER pinnekjøtt! Det er det beste jeg vet! Jeg får det ikke på julaften en gang, for i vår familie spiser vi ribbe, og i mannen min sin spiser de skinkesteik....huff!

Men hvert år lager vi vår egen julaften den 22. desember, og da er det pinnekjøtt som gjelder!!

Hurra for julen!!

M

Å nei, ingen tjyvstart her! Men kos deg du![;)]

He he he [:D]
Nå sitter jeg å koser meg med gløggen og nammi [;)]
Mangler rødvinen i da er den best men men får ta det på ny året. [:D]

ha ha ha, noen som så nissene på låven på tvn, hvor asbjørn lærte seg å drikke gløgg med rødvin i? Jeg ler meg skakk av det enda jeg...[:D][:D][:D]

hørtes digg ut!!! Gleder meg til jul!!!!!![:D]

nam nam. pinnekjøtt er det beste jeg vet!!![:)]

samme her!! vi hadde det til middag på tirsdag og onsdag [:D][:D]

får helt vann i munnen.........

Back
Topp