Nå kunne jeg tenkt meg..

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
å spise opp hele macdonalds! Alt fra burgere til milkshake hadde gått ned på høykant! Men skal holde meg selv i øra :p

Jeg stakk innom og kjøpte meg en dobbel cheeseburger med ekstra ost etter eksamen i går ;) Det var NYDELIG!!

Kan ikke si McDonalds frister, desverre... urk...kvalm her ja, så ikke en ting som frister;)
Takk for at det finnes tørre skorper ;), Ned 3 kg på 2 uker nå....

Last edited:
Jeg elsker til vanligvis McDonald, men nå klarer jeg ikke tanken på "usunn mat"..... grønnsaker, smoothies og yoghurt er det eneste som frister! Eller mat som er Sunn med stor S.... jeg som vanligvis ikke trenge å tenke to ganger over om jeg skulle kjøpe meg burger, kebab eller pizza istedet for å lage noe hjemme!

føler meg fyllesyk, derfor plustselig lyst på macdonalds mat :p sikkert min form for kvalme :p har ikke rørt sånn mat siden før sommeren!

Nå måtte jeg faktisk sende mannen for å kjøpe en dobbel cheeseburger med ekstra ost til meg til frokost også :( Faen, jeg må ikke lese her!! :p Haha

Men sånn generelt er det lite som frister om dagen, og jeg blir også kvalm av å åpne kjøleskapet. Derfor tenker jeg at akkurat nå, disse første ukene, så spiser jeg det som frister, selv om det er en burger. For heldigvis er det ikke SÅ ofte ;)
Blir rett og slett litt lite mat for tiden, og NOE må man jo få i seg! :D

Nå måtte jeg faktisk sende mannen for å kjøpe en dobbel cheeseburger med ekstra ost til meg til frokost også :( Faen, jeg må ikke lese her!! :p Haha

Men sånn generelt er det lite som frister om dagen, og jeg blir også kvalm av å åpne kjøleskapet. Derfor tenker jeg at akkurat nå, disse første ukene, så spiser jeg det som frister, selv om det er en burger. For heldigvis er det ikke SÅ ofte ;)
Blir rett og slett litt lite mat for tiden, og NOE må man jo få i seg! :D
ja, det er nok bedre enn ingenting :p

Back
Topp