Dagene er så fine nå, jeg begynner å skjønne den mamma-greia, Emil er en kul fyr med et supert humør som ler og tuller masse. Han kan ligge på gulvet lenger og lenger av gangen, ruller rundt, drar seg rundt og litt bortover, gurgler, snakker og hviner av glede. Vi kan spise frokost sammen ved bordet nå som han kan sitte i tripp trapp, jeg leser fort når han er trøtt og han er lett å få til å sovne i vogna.
Han er også helt eksemplarisk å ha med seg ut, på besøk eller bytur. Ikke noe grining i bilen eller vogna.
Kort oppsummert; det har tatt litt tid - skal innrømme det, men NÅ koser jeg meg skikkelig med å ha fått en baby deisende inn i livet mitt
Er lov å si at den første tiden er litt slitsom eller, selvom man har et friskt barn....?
Han er også helt eksemplarisk å ha med seg ut, på besøk eller bytur. Ikke noe grining i bilen eller vogna.
Kort oppsummert; det har tatt litt tid - skal innrømme det, men NÅ koser jeg meg skikkelig med å ha fått en baby deisende inn i livet mitt
Er lov å si at den første tiden er litt slitsom eller, selvom man har et friskt barn....?