Nå koser jeg meg!

Blåmann

Elsker forumet
Dagene er så fine nå, jeg begynner å skjønne den mamma-greia, Emil er en kul fyr med et supert humør som ler og tuller masse. Han kan ligge på gulvet lenger og lenger av gangen, ruller rundt, drar seg rundt og litt bortover, gurgler, snakker og hviner av glede. Vi kan spise frokost sammen ved bordet nå som han kan sitte i tripp trapp, jeg leser fort når han er trøtt og han er lett å få til å sovne i vogna.

Han er også helt eksemplarisk å ha med seg ut, på besøk eller bytur. Ikke noe grining i bilen eller vogna.

Kort oppsummert; det har tatt litt tid - skal innrømme det, men NÅ koser jeg meg skikkelig med å ha fått en baby deisende inn i livet mittemoticon

Er lov å si at den første tiden er litt slitsom eller, selvom man har et friskt barn....?

Ja absolutt kan du si det. Det kan ta flere måneder før en får skikkelig morsfølelsen. Men ikke mange som snakker høyt om det for di er redde for at folk skal se ned på en. Men dette er helt normalt! Noen trenger bare tid på seg. Syns det er kjempeflott at du gleder deg over å være mamma. Det er jo helt fantastisk!!

Så herlig å lese :D

Klart det er lov å si ,synes også det blir lettere og lettere, rutiner er gull!:) Samtidig som man  kjenner de små bedre, å forstår behovene deres!:)

Kos dere masse!

Absolutt lov til å si det !

Det er jo et nytt lite menneske med meninger som vi får utdelt uten bruksanvisning, ikke rart det tar litt tid før man innser at man koser seg ! :)

Helt enig! Er lov til å si det ja emoticon

Jeg synes de 3 første måndene var knall tøffe, William var bare fang-barn. Våknet med en gang han ble lagt i seng, vogn, vugge.. Han gråt mye og var vanskelig å få til å sovne. Men nå er alt mye lettere. Akkurat som ting blir litt mer harmonisk etterhvert som de vokser til. Vi lærer hverandre å kjenne, og ja: Rutiner er gull! emoticon

Så herligt å lese. Det er absolutt lov å si at den første tiden er slitsom ja. Synd ikke flere tørr innrømme det. Vi er ganske mange venninner som har fått små nå og ingen snakker noen gang om de "negative" tingene. En ting er ihvertfall sikkert, der er ikke slik det står i ukebladene;)

Det er meningen med livet dette her, men stridt og slitsomt innimellom:D

Back
Topp