Nå kommer sommervarmen :)

*trinemor*

Gift med forumet
Vi har hatt en kjempefin dag idag med 20 grader og sol, og vi har kost oss ute med grilling og besøk :)

Finværet skal visst forsette helse neste uke, og det blir kanskje en 22-23 grader i store deler av landet...

Det blir deilig emoticon

Det blir helt fantastisk.  Det er litt kjøligere her hos oss enn hos dere, men vi har også deilig sommersol. Vi skal gå tur til en strand i morgen. Egentlig for turorientering, ikke bading, men det er nesten så jeg vurderer om vi skal ta med klær det går an å vasse i.

Herlig!
I går gikk vi lang tur oppe ved en kanal her, og fant et kjempefint sted å gå med poster hvor det stod om naturen og slikt, Teodor storkoste seg =) Grillplass var det også der, så dit må vi igjen!
I dag har jeg gått lang tur, handlet nye klær til Teodor og vært på postkontoret. 
HErlig vær!
Nå må jeg handle inn bær slik at jeg kan lage deilige saftiser, for det kjenner jeg at jeg kan få dilla på nå i varmen! Måtte kjøpe meg en pæreis da jeg startet hjemoverturen i dag :-p

Godt å høre at det er flere som har, og nyter finværet :)

Ble skikkelig sommevær her idag med 25 grader i skyggen!

Amelia har bare hatt på seg en sommerkjole ikveld og vært passe varm :)

Ja, det skal bli herlig:) Ekstra deilig i og med at jeg er alene med jentene hele uka og det er planleggingsdager i barnehagen torsdag og fredag (har bedt meg fri). Godt å kunne være mye ute i fint vær da:)

Da får dere kose dere ute i varmen, Almara :)

Amelia badet i vannsprederen idag, med 26 grader i skyggen var det bare deilig :)

Back
Topp