Nå kommer mamma...

Sorland

Forumet er livet
...å tar deg leken elsker Oliver. Han ler og hyler av fryd mens han krabber i fullfart bort over gulvet med meg hengende på slep. Mest moro er det om vi er på soverommet, for da hiver jeg han opp i senga, og da ler han enda mer [:D].

Flere som har begynt å skjønne at vi kommer å tar dem?...eller har ungene en annen lek de syns er moro?

Ja det liker Aksel og. Eller når eg og sambo sitter med han på gulvet og tuller. Da er han helt vill og hyyyler og kaster seg.

Tobias og elsker den leken :D Å når eg kniper litt på lårene og kiler på magen å sier tar deg. så ler han seg halvt ihjel :P Å så har vi en lek som er: den er min og bare min. Når han f.eks sutter på smukken, så drar jeg den ut å sier: den er miiiiiin bare mamma siiiin. Å så ler han :P ehhehe

Ja, OA elsker også det, han krabber da i hyperfart og ler. Han liker veldig godt borte-titt titt leker også, han gjemmer seg bak noe, og titter opp [:D]

Nå ser jeg at han har begynt med noe annet også, den puslematta vi har, har jeg bygd om til en terning/kube og tatt ut talla, så han stikker henda inn igjennom den [:D] (noe han har sett jeg har gjort, tar hånda inn igjennom ett tall og kommer igjennom kuben og kiler ham på magen) [;)]

åhhh...jaaa[:D] Theo elsker den leken...han hyler og ler, og syns dette er kjempemorro[:D] hehe...men jeg tror han har misforstått, for når jeg sier "nå kommer jeg å tar deg" så hyler han, ler rått og kommer krypende mot meg[:D]

ORIGINAL: Vinglete Venupi

åhhh...jaaa[:D] Theo elsker den leken...han hyler og ler, og syns dette er kjempemorro[:D] hehe...men jeg tror han har misforstått, for når jeg sier "nå kommer jeg å tar deg" så hyler han, ler rått og kommer krypende mot meg[:D]

...artig da.

hehe herli[:)]

Her elsker Amund når faren legger fingeren over munnen hans å rister hvis dere skjønner han lager lyder og ler og tar fingeren sin i munnen  prøver gjør det samme.

Ellers så elsker han tittei leiken, han er helt med[8D] så hvis jeg tar hendene foran ansiktet mitt å sier: aaaaaaa.... tittei, så sitter han hopper mens hendene er foran ansiktet og sier AH! som at no e han klar[8D]

Det er så herlig når dei begynne skjønne ting[:)]

Hehe, så herlig![:D]

Alma elsker også den leken, men plutselig kommer hun mot meg i en voldsom fart, så da bytter vi rundt på rollene! Det liker hun supergodt - å jakte etter mamma'n! [:D]

Ellers elsker hun bortetittei-leken. Hun gjemmer seg rundt forbi, og plutselig ser jeg et lite hode som hopper frem. Da er det den leken som er på gang, og hun kan holde på i evigheter! Storkoser seg!

Vi har også begynt med en slags wakietalkie-lek. Hun bruker fjernkontroll/mobilen/salve som walkietalkie, og jabber som en helt. Når jeg tar opp min "walkietalkie" og prater til henne, så ler hun så hun rister! (uuups, litt vant med at vi snakker i mobil???!![8|][8D])

Små barn, store gleder! [:D][:D]

ORIGINAL: Almasmamma

Alma elsker også den leken, men plutselig kommer hun mot meg i en voldsom fart, så da bytter vi rundt på rollene! Det liker hun supergodt - å jakte etter mamma'n! [:D]

Ellers elsker hun bortetittei-leken. Hun gjemmer seg rundt forbi, og plutselig ser jeg et lite hode som hopper frem. Da er det den leken som er på gang, og hun kan holde på i evigheter! Storkoser seg!

Vi har også begynt med en slags wakietalkie-lek. Hun bruker fjernkontroll/mobilen/salve som walkietalkie, og jabber som en helt. Når jeg tar opp min "walkietalkie" og prater til henne, så ler hun så hun rister! (uuups, litt vant med at vi snakker i mobil???!![8|][8D])

Den pleier Oliver også å leke, helst med et teppe han har fått lov å ha liggende på gulvet. Løfter teppet opp selv så han får det over hue, og kan sitte slik lenge før han titter frem. Hører bare en som sitter å småler under teppet [:D]

Nicolai elsker når jeg smekker fluer.....[8|] [8D]

....og borte tittitt og at jeg liksom-nyser[:D] ler seg skakk[:)]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Almasmamma

Den pleier Oliver også å leke, helst med et teppe han har fått lov å ha liggende på gulvet. Løfter teppet opp selv så han får det over hue, og kan sitte slik lenge før han titter frem. Hører bare en som sitter å småler under teppet [:D]

Hehe, de små er herlige![:D] Mamma og pappa har gardiner som går helt ned til gulvet, så når vi er der sitter hun og gjemmer seg bak gardinet så lenge vi er der! Og "hopper" frem, og ler seg skakk. Kan også høre hvordan hun småler bak gardinet før hun hopper frem [:D]

Back
Topp