en etter en :)
Gleder meg utrolig til å bli ferdig denne gangen her, ikke rart når jeg hadde opphold på kun 2 mndr, og rett på en ny graviditet!
Det tar ekstremt på kroppen, spesielt ryggen....
Er spent på hvordan ammingen blir denne gangen, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal amme,kun fordi alle syntes jeg skal det...
Jeg skal se om jeg liker det, hvor sulten hun er,hvor smertefullt det blir denne gangen, tiden osv:)
Forrige gang, hadde jeg en glupsk ulv, som hang i puppen 24/7.
Fikk ikke spist nesten,dusja,gått på do etc.. Bare stress... Blødde en del, såre brystvorter.
MYE melk, men gutten ble adri mett for det.. Lite søvn..
Så etter at jeg byttet til MME, på deltid først, så sov han mange timer sammenhengende.
Med MM, sov han max 30-60 min, hvis vi var heldige! :S
Derfor har jeg lyst til å se ann. Søvn er forresten gullverdt hehe :D
Noen som vet hvordan JM på sykehus er, hvis man har med MME?
Ingen kan bestemme om jeg skal amme osv.......
Gleder meg utrolig til å bli ferdig denne gangen her, ikke rart når jeg hadde opphold på kun 2 mndr, og rett på en ny graviditet!
Det tar ekstremt på kroppen, spesielt ryggen....
Er spent på hvordan ammingen blir denne gangen, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal amme,kun fordi alle syntes jeg skal det...
Jeg skal se om jeg liker det, hvor sulten hun er,hvor smertefullt det blir denne gangen, tiden osv:)
Forrige gang, hadde jeg en glupsk ulv, som hang i puppen 24/7.
Fikk ikke spist nesten,dusja,gått på do etc.. Bare stress... Blødde en del, såre brystvorter.
MYE melk, men gutten ble adri mett for det.. Lite søvn..
Så etter at jeg byttet til MME, på deltid først, så sov han mange timer sammenhengende.
Med MM, sov han max 30-60 min, hvis vi var heldige! :S
Derfor har jeg lyst til å se ann. Søvn er forresten gullverdt hehe :D
Noen som vet hvordan JM på sykehus er, hvis man har med MME?
Ingen kan bestemme om jeg skal amme osv.......