Nå kommer bivirkningene....

Gjørdis

Glad i forumet
For fullt.[:(][:(]
Har sprayet siden fredag den 3 april, og det har gått greit så langt, helt til i går[:'(]
Slet med hetetokter i hele går, irriterende, i det ene øyeblikket satt jeg med pleddet rundt meg, og i neste øyeblikk så var det opp med veranda døren på vidt gap. Holdt på å bli sprø.......

I dag har jeg hatt en dundrende hodepine, har tatt paracet, men det hjelper ikke, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har jo ikke lyst å sykemelde meg heller, men samtidig så vet jeg ikke om jeg klarer å holde ut en hel arbeidsdag med disse smertene[:'(][:'(]

Ble skikkelig sytete dette, men bare måtte få det ut.

Uff.. høres ikke deilig ut Gjørdis [:(] Vet ikke hva jeg skal si jeg.. annet enn jeg håper det ikke fortsetter sånn lenge [;)] Bort med seg bivirkninger, bort med seg!

Huff. Ja det er ett sant h%#=.. vi må gjennom nå, men jeg prøver å trøste meg med det at om litt over en mnd. så kan det hende at jeg sitter med en positiv test i hånden, å da har det vært verdt hver eneste bivirkning[;)]

Uff ikke særlig når man blir slått ut slik[&:] Håper dagen i morgen blir mye bedre[:)][:)][:)]

uff det hørtes ikke mye godt ut[&:]håper hodepinen gir seg for det er grusomt[&:]

uff[&:] høres slitsomt ut...
må bare være glad jeg ikke skal gå på spray asså[;)]
d hadde tatt knekken på meg asså, men masse bivikninger.. med p.pillene så forsvinner bare sex lysten.. å det er bare mannen som får seg mindre[8D]

ORIGINAL: t.t.h.

uff det hørtes ikke mye godt ut[&:]håper hodepinen gir seg for det er grusomt[&:]

ORIGINAL: t.t.h.

signerer med mange klemmer;)

Back
Topp