L
lindaen
Guest
Nå når alle føder om en annen her kjenner jeg virkelig denne fødselsangsten blusser opp.. Trodde jeg hadde fått den sånn passelig i sjakk, men neida.. Her snørper hele halsen seg her.. Jeg vil ikke føde[:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: lindaen
Jeg vil ikke ha keisersnitt.. Er nesten mer redd det, enn å føde.. Liiivredd leger og sykehus, sprøyter å skjæring!! Stakkars samboern min, vi har snakka om dette i månedsvis nå.. Er jo han som er der når angsten er som verst.. Så han er fullstendig klar over hvordan jeg vil ha ting.. Tror han kan lista på rams, begge veier.. [8|] Jeg vil ikke ha smertestillende pga sprøyteskrekken.. Håper jeg kan riste den av meg når det er som verst.. Men jeg er så redd for å revne.. Bli skikkelig stygg der nede.. Pluss at jeg sliter VELDIG med å ligge så blotta for andre mennesker.. (vond barndom) Så dette er egentlig bare katastrofe for meg egentlig.. [:(]
ORIGINAL: dittemor86
ehm..hvorfor har du fått keisersnitt innvilga da?trodde man bare kunne få keisersnitt om det oppsto komplikasjoner jeg..??![8|]