Nå kom min første bloddråpe

NÆÆÆÆÆÆI !!!! Er du sikker!?!?!?

Neiiiiiii[:(]

Klemmer til deg, vennen

[:(][:(]NNNEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII[:(][:(]

blir såååååå sinna nå[:@]....pokker asså
blir så lei meg å forbanna å ja alt mulig for at den dumme tanta kommer når hun skal holde seg laaaangt borte!!!![:@]

[:)]senderdegenmegatrøsteklem[:)]

meeen husk at man må ta blodprøve uansett, det sa de til meg på sykehuset, kan fortsatt være gravid vettu..så er lov å ha håp enda[:)]

<---- jeg er til venstre, og den andre er den stygge tanta di,som kan holde seg laaangt unna!!!!

.... mens denne er til deg.....    *sukk*

hvordan er det i dag da hege1 ?? har du fått skikkelig mensen?

og du Bulla, velcome back! trodde vi hadde "mista" det jeg nå[:)]

Takk for omtankene[:)]
Ja i dag er det skikkelig mens ja[&:]
Sånn er bare livet.
Det er skikkelig surt når det er en så omfattende prosess, men men...
Jeg har ikke felt en tåre, får heller glede meg over vår 8 år gamle datter, har vel vært værre hvis vi ikke hadde ho.
Men vi vil jo så gjærne gi henne søsken, tror ikke det er helt lett å vokse opp som enebarn.
Vi har betalt for et forsøk til da, så vi får vel prøve igjen etter jul!
Skal no følge med dere andre, men blir vel ikke like aktiv framover, må gjøre noe til jul også, har helt tatt av nettbruken min i det siste. Brukt veldig mange timer ja!!!
Til helga skal vi til Sverige på heisatur, så vi ser no fram til det da[:)]
Dere må ha skikkelig lykke til alle dere andre no da, tvi,tvi...

bra du er med godt mot....satser på du kommer i gang igjen over jul! jeg skal ringe inn mens i beg av januar, kanskje vi kommer sammen??

kos deg massssse på heisatur, og i julestriden...kan nå svippe innom her ja!!![:)][:)][:)]

nei og nei, det var synd, huff. ja du får slappe av og prøve å nyte julen, og håpe jan blir den beste mnd. en klem fra meg

Du får prøve å kose deg skikkelig på heisatur da, gjør Sverige utrygg! Så krysser vi fingrene for at året 2008 gir mange positive opplevelser!!!! [;)]

Hei igjen[:)]
Det er no så kosli å være innom å høre fra dere, takk for all trøst, det hjelper[:)][:)]

godt vi kan hjelpe[:)] selv må jeg bare prøve å være optimistisk på at det funker for oss på 1 forsøk, men er fullstendig klar over at det kan gå begge veier. litt vanskelig å si at jeg forstår hvordan du har det nå, har aldri opplevd det, men tenker meg jo til hvordan du har det nå... masse trøsteklemmer sendes til deg... 2008 blir ditt år!!!!!!

Back
Topp