Nå kom kvalmen OG halsbrann

Trollemor86

Flørter med forumet
Har vært så godt fornøyd med at jeg ikke har vært hverken kvalm eller hatt noen plagsome symptomer.
Men det jikset jo..
Halsbrann omtrent hele tiden uansett hva jeg spiser eller gjør, hadde ikke dette med noen av de andre barna jeg har så gode tips på hvordan jeg kan roe det ned mottar jeg meg takk :pompus:
Kvalmen er jo som den er, p det hjelper ikke om man spyr for det blir ikke bedre..
Så frem med kjeks å te!:hungover:

Jeg har sverget til Novaluzid mot halsbrann! Har slitt mye med det, men kun i svangerskapene mine. Ellers vet jeg noen tar Gavicson (som jeg syns smaker heelt ubeskrivelig vondt [emoji28]) og LoveHearts (sånn godteri).

Hvis du kaster opp mye så anbefaler jeg å ikke la det gå for langt. Ta det med ro og spis før du blir sulten. Ingefær kan hjelpe, helst biter og ikke kun te sa legen min. Postafen kan stoppe oppkastet, men jeg personlig ville ikke tatt det daglig over tid. God bedring!

Tusen takk for svar, skal prøve meg frem <3
Bare hyggelig [emoji173] Forresten så leste jeg akkurat nå tilfeldigvis at ingefær kan forværre halsbrann, og derfor kanskje ikke er så lurt mot kvalme når man har det i tillegg!

Uff, håper du slipper å plages slik så veldig lenge. Jeg har dessverre ikke noen gode tips selv, men krysser det jeg kan for at det går over snart:)

Enig i at novaluzid hjelper godt mot halsbrann. Det var min redning i forrige svangerskap. Håper du blir bedre snart!

Back
Topp