Nå klikker det for meg!

Piñata

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Har ENDELIG fått 30 days shred DVD'en som jeg har ventet på i snart 3 uker..
Og når jeg putter den inn i dvd-spilleren, står det "NO DISC"! Det er f*** ikke mulig!

Da må jeg jo se den på PC'n uansett, og da kunne jeg jo lastet den ned og begynt for leeeenge siden.

MUGGEN.NO!

Da skjønner jeg at du ble sur ja!! Hadde klikket vinkel for meg[:@]

Baaaaaaaaaah KJIPT!

Du har kje en x-box eller ps du kan prøve den i? [:)]

hadde blitt ille sur selv [:@]

såå kjedelig da!!!!

%&(#¤"%%/&/([:@][:@]

Aiai, det er dritt det!!

kjøpt ledninger så du kan koble pc'en til tv'en, så har du løst det problemet fort

Har ledninger, men poenget var at jeg ville ha det på dvd for da slapp jeg å kloble og styre hver gang jeg skulle trene, og tenkte det kunne være en sånn ødeleggende faktor som ville føre til at jeg ikke kom til å gjennomføre programmet... Men men...

I TILLEGG har dvden kilt seg fast i dvdspilleren, så jeg får den ikke ut. Ikke får jeg sett på film heller, for den j**** dvden til jillian sitter fast i spilleren!

*går og legger seg og håper mannen kan fikse det i mårra*

oooooh, nå ble jeg sånn passe flau her..[&:]
Mannen fant ut at jeg hadde satt i dvden feil, sånn at den ikke satt ordentlig i. (Vi har sånn dvdspiller hvor man dytter plata ned vertikalt.)

Så da funker den likevel :) Da må den prøves i dag tror jeg :)

ORIGINAL: Smulan*

Mannen fant ut at jeg hadde satt i dvden feil, sånn at den ikke satt ordentlig i. (Vi har sånn dvdspiller hvor man dytter plata ned vertikalt.)

hahaha :P

godt mannen fikset det :))

ORIGINAL: Superteam

ORIGINAL: Smulan*

hahaha :P

godt mannen fikset det :))

Ja, hva skulle man gjort uten mannfolk...? :)

Back
Topp