Nå kan TTR komme! Så er en ferdig med ho.

Malin88

Flørter med forumet
Jeg testet negativt nå på torsdag. Skulle hatt TTR søndag, 09.10.05. Men har mistanke om at syklusen min er på 34 dager, det var den forrje periode, men nå er det gått over 34 dager.... SUKK!
NÅ synes jeg den forhatte TTR kan komme, så en blir ferdig med ho!!!![&:]

Har sånn laaaang syklus jeg og... irriterende å måtte vente så lenge på å få starte på nytt liksom, men noen tester jo ikke positivt før etter mange uker( 8/9) har jeg hørt... kan jo være håp da!
lykke til...

Ikke bare bare med den TTR! [:'(] Hater ho!! [:@] Men er heldigvis heldig som har en syklus på 28 dager,nøyaktig hver mnd! Aldri en dag mer eller mindre. Så akkurat det er jeg glad for! [:)] Bare en dag eller to igjen nå,så reiser TTR igjen! [:D]
Håper virkelig at det klaffer denne gangen da... [&:]

Og lykke til dere også,mine venner! [:D]

Å dæven! Altså, en kan jo ha testa for tidlig.. Min TTR har aldri vært SÅ forsinka før. (mener jeg å huske, brukte jo pillene i 2 år)
Men men.. Kan jo vente en uke eller to, til.. Håper ikke TTR kommer da[;)]

3 uker over IKM.. Hmm.. Det er jo mulig at det er NOE......... Veit ikke helt.. Du kan jo bestille time hos gynekologen. Ikke noe hyggelig besøk, he he, å få en iskald dings opp i dåsa.. He he, men gynekologen må da kunne se om det er noe der, vist gravitestene er negative.. Har hørt at det kan gå lang tid før en eventuell graviditet slår ut på testene, såh...

Trine85, du er sinnsykt heldig, du! En syklus på 28 dager er jo en ok syklus, synes jeg!

Hadde alle vært så heldig[:D]

Men men.. LYKKE TIL, JENTER[:D]

Back
Topp