Nå kan jeg endelig si...

vimsemams

Elsker forumet
at i NESTE UKE får vi møte babyen vår...[:D] 
Det er jo helt rart!!
Neste uke?!! Vi snakker 9 dager til innleggelse, og 10 dager til det er overstått.
Helt utrolig hvor fort tida går!!
Og fremdeles veldig merkelig å ha en dato der man VET med sikkerhet at baby kommer....[:)]

Gleder oss kjempemye, og her er det forberedelser til det fulle nå. Men veldig glad jeg er ferdig med det meste på forhånd, da formen ikke akkurat er noe å skryte av[:D]
Fremdeles litt nerver for keisersnittet, men ikke så livredd som jeg var før, og føler jeg begynner å ha en del informasjon i rundt det, og da blir jeg roligere. Jeg vet jo at de vet hva de gjør og at det bruker å gå helt fint. Det er vel bare det at når jeg blir uvel av blodprøve så er keisersnitt ett litt stort skritt. Men det går fint![:D]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Skjønner deg godt der ja, når vi venta førstemann bodde vi sånn til at vi måtte ha ferje, og også kjøre en god times tid på forhånd, og sånt kan jo skape nerver for enhver. Får håpe at babyen din ikke har noe bråhast når alt kommer i gang[:)]

å!! HELDIG GRIS!! [:D] Tenk så spennende.. [:)] Men når en tar keisersnitt så får du vel ikke tilsyn der nede? [:)] Masse masse lykke til iallefall!! Må bare tene på hva som skal komme ut av hele operasjonen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: sillamilla

å!! HELDIG GRIS!! [:D] Tenk så spennende.. [:)] Men når en tar keisersnitt så får du vel ikke tilsyn der nede? [:)] Masse masse lykke til iallefall!! Må bare tene på hva som skal komme ut av hele operasjonen[:D][:D][:D]

Nei det blir hengt opp forheng heldigvis, ellers hadde jeg nok besvimt, hehe!![:D]

Åj åj åj, så spennende!! Masse lykke til, det går nok superfint! [:D]

Oi, nå er vi jammen nære alle sammen. Baby i neste uke lissom - det er jo ingen tid!
Det kommer nok til å gå kjempe fint! Men skjønner jo at nervene er der [:D] Sikkert litt lett å ha en dato og vite at alt skjer på også [:D]

ORIGINAL: sillamilla

å!! HELDIG GRIS!! [:D] Tenk så spennende.. [:)] Men når en tar keisersnitt så får du vel ikke tilsyn der nede? [:)] Masse masse lykke til iallefall!! Må bare tenke på hva som skal komme ut av hele operasjonen[:D][:D][:D]

Takk jenter[:D]
Jo jeg er sikker på det går mye bedre enn hva man kan se for seg[8D]
Litt redd for å få panikk jeg da! Men vet jo at de gir beroligende hvis de ser at man begynner å "frike" ut litt..[:)]

(Og sannelig er denne dagen snart ferdig også, da er det 9![:-])

ÅÅÅ! neste uke allerede! litt misunnelig her nå[8D] helt sikker på at du kommer til å takle det fint![:)][:)]  selvfølgelig forståelig med nerver i forkant...... men det venter deg noe veldig godt etter operasjonen da!!![:)][:)][:)]

Så deilig at du snart er i mål!!

Du har ingenting å grue deg til, - etter min lille erfaring[:D]. Jeg tok keisersnitt for to uker siden, og har virkelig fobi mot hvert minste lille stikk, men dette var ingenting. Det eneste som var ubehagelig var første gang jeg skulle reise meg opp etter operasjonen, men det gikk fort over det også[;)]

... Bare sørg for å kom deg fort på bena og hiv innpå med smertestillende. Det fikk jeg tips om. Bevegelse gjør at såret ikke sette seg (blir mer fleksibelt og mindre vondt).

Lykke til!

Så spennende!
Det går nok helt fint skal du se [;)]

ORIGINAL: 2 x Lykke

Så deilig at du snart er i mål!!

Du har ingenting å grue deg til, - etter min lille erfaring[:D]. Jeg tok keisersnitt for to uker siden, og har virkelig fobi mot hvert minste lille stikk, men dette var ingenting. Det eneste som var ubehagelig var første gang jeg skulle reise meg opp etter operasjonen, men det gikk fort over det også[;)]

... Bare sørg for å kom deg fort på bena og hiv innpå med smertestillende. Det fikk jeg tips om. Bevegelse gjør at såret ikke sette seg (blir mer fleksibelt og mindre vondt).

Lykke til!

Åh tusen takk, det er alltid godt å høre fra noen som har vært igjennom det[:)]
Kunne du opp og gå selv utover dagen/mot kvelden?

åh heldigris!!!  tenk du har babyen din til påske!!   misunnelig..hehe..

å keisersnittet går nok helt fint[:)]      

Spennende!! Det går jo kjempefort!!

Håper du deler litt erfaringer med oss etter KS [;)] Spent sjøl, og alle tips mottas med takk [:)]

ORIGINAL: RBW

Håper du deler litt erfaringer med oss etter KS [;)] Spent sjøl, og alle tips mottas med takk [:)]

Ja, dere skal få hele historien så fort jeg har mulighet til å komme meg på BV igjen, hehe[:D]

Back
Topp