"Nå kan det ikke være mange dagene igjen!!"

Bringebær

Gift med forumet
Eh jo, termin 4 august, svarer jo jeg da.
"Oj ja da har du noen tunge uker foran deg! Hele sommeren!!"
Jo takk som om jeg ikke er klar over at jeg ser ut som ei som hadde termin for tre uker siden og går som ei som har gjort i buksa. Er så lei!!

Andre som får "artige" kommentarer?

Venter nr 3 4. August:)

får litt forskjellige kommentarer ja!! Daglige kommentarer som tjukka og du kommer til å rulle herfra. Spesielt kommer slike kommentarer fra menn. Men tror ikke de er vondt ment og tar de ikke som det heller. Vet jo at jeg har stor mage, men har bare lagt på meg 10kg+ og er slank til vanlig, så det er ikke et ømt punkt!! Fra kvinner får jeg helst store øyne eller et bredt smil, men synes egentlig at det bare er koselig. Legger jo ikke merke så godt til det selv at jeg vokser hele tiden, men det gjør andre som ikke ser meg hver dag!! Samtidig er det jo rart å tenke på at jeg skal vokse i over en mnd til uten å sprekke. Kan ikke forstå at jeg skal gå over tiden hvertfall..

Jeg er faktisk lei av å få kommentarer i den andre "retningen"....

"Bare en mnd igjen? Du ser jo så liten og fresh ut!!" "Du er i super form, ser jeg. Så heldig du er!" "Så sprek og flott du ser ut, da!"

Har lyst å skrike ut at formen er for j*****, at jeg føler meg som en blåhval, at jeg har vondt alle plasser det er mulig å ha det vondt, at jeg griner ved tanken på å reise meg fra senga ... At jeg tvinger meg opp og ut og rundtomkring bare for å kunne gjøre sommeren litt Ok for gutta, men det koster så utrolig mye, jeg har ikke sovet mer enn 30 min i strekk på et par mnd og sjelden mer enn 2-3 timer i døgnet og jeg er så trøtt at jeg glemmer alt og griner for alt.

Kan ikke folk bare holde kjeft, tenker jeg (selv om jeg vet de mener å være hyggelige- og jeg vet jeg ser ut til å være i bedre form enn jeg er)!

Back
Topp