Nå kan alt skje!!!!!

Leandora

Forelsket i forumet
Slutta på rie dempende medisinen jeg har gått på fra jeg var innlagt på føden...Nå blir det spennende å se fremover om alt er stoppa eller at det kommer til å skje ting snart.....Skal starte på disse bringebær kapslene til helgen..

Spennende å se hvor lenge jeg går nå.....( skal ikke forundre meg at jeg går 14 dager over[:@])

Da blie jeg litt sur...

[:D] blir spennende og se snuppis

spennende å se hos deg også....men din halve slimpropp og 1,5 cm...hihiihi

spennende å se hos deg også....men din halve slimpropp og 1,5 cm...hihiihi

hehe[8D]  jupp jupp!!!  men bare vent og se!!!  jeg går gravid to uker over[8D]

nå ja....dere får sitte på til kr.sund da iallefall...Nei...etter 1 juli, og ingenting har skjedd skal vi begynne å planlegge hva som må gjøres....Da blir det sex, sterk mat og kapsler, te og alt det andre som skal hjelpe

jupp!!!  hehe.... ser for meg vi tre kjører til krsund sammen..haha[8D][8D][8D]

Bare å vente å se....1 uke til så er det ikke prematur...tjo ho

Så det er helt greit å føde nå???Lungene er modne osv??Sitter å vurderer om jeg skal prøve lakserolje...tror jeg er moden.Men vet ikke helt om jeg tør.Har ikke termin før om 25 dager...Hva tror dere???

ja...lungene skal være modne ut uke 24...jeg fikk slik lungemodnings sprøyte da jeg var innlagt sp lungene er modne nå...
Jeg har hørt mye ang den olja...Egentlig har jeg hørt mye negativt og det anbefales ikke....men mange har hatt god effekt av de så jeg vet ikke

ORIGINAL: Leandora

Slutta på rie dempende medisinen jeg har gått på fra jeg var innlagt på føden...Nå blir det spennende å se fremover om alt er stoppa eller at det kommer til å skje ting snart.....Skal starte på disse bringebær kapslene til helgen..

Spennende å se hvor lenge jeg går nå.....( skal ikke forundre meg at jeg går 14 dager over[:@])

Da blie jeg litt sur...

Det blir spennede å se.
Hva er de bringebær kapslene du skal begynne på og hva er de godt for

Back
Topp