Nå herjer kvalmen på det verste

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Hele helgen har jeg ligget rett ut, og ikke kunnet være med på noe som helst med mann og barn. Nå holder jeg ikke nede vann en gang, og med lavt blodtrykk i tillegg svimlet jeg skikkelig etter forrige tur på badet. Jeg blir sulten og får både lyst på og spist mat, men alt kommer opp. Med de andre to var jeg også skikkelig plaget av hyperemesis, men det føles skikkelig urettferdig å gå gjennom det her enda en gang!

.. litt klaging fra meg bare [emoji85]

En klem til deg[emoji173]️ Jeg kan ikke kaste opp pga en operasjon i magesekken, men er konstant kvalm og brekker meg flere ganger om dagen.

En klem til deg[emoji173]️ Jeg kan ikke kaste opp pga en operasjon i magesekken, men er konstant kvalm og brekker meg flere ganger om dagen.

Takk! Alltid godt med litt omtanke [emoji28]

Det høres heller ikke noe godt ut å gå slik du gjør. Krysser fingrene for at vi snart får det litt lettere..

Huff, krysser fingrene for at formen tar seg opp etterhvert for deg. Så slitsomt!

Huff, krysser fingrene for at formen tar seg opp etterhvert for deg. Så slitsomt!

Takk.. ja, det er faktisk helt forferdelig! Men nå tvang jeg meg ut på en kveldstur, og selvom jeg kasta opp i ei grøft, haha, så gjorde det veldig godt for kropp og sjel.. må kanskje tvinge meg til det litt oftere.

Ikkje noe godt med hyperemesis, håper du snart blir bedre [emoji173]️

Jeg har hatt hyperemesis i forrige svangerskap, og fikk kvalme-nedsettende med legen, helt Fantastisk å kunne spise mat igjen. Om de ikke gir seg så hør med legen din [emoji5]️

Ikkje noe godt med hyperemesis, håper du snart blir bedre [emoji173]️

Jeg har hatt hyperemesis i forrige svangerskap, og fikk kvalme-nedsettende med legen, helt Fantastisk å kunne spise mat igjen. Om de ikke gir seg så hør med legen din [emoji5]️

Kan jeg spørre hva du fikk? Med de andre prøvde jeg afipran(?), men fikk det ikke ned.. Dvs at det kom opp igjen med en gang, og gav ingen effekt.

Uff, håper det kommer seg❤️ Her hadde kvalmen gidd seg for noen uker siden, men de siste dagene har den kommet tilbake. Har også ligget strak ut hele helga. Trøsten er vel at vi til slutt får verdens beste premie. Stor klem til deg❤️

Uff, håper det kommer seg[emoji173]️ Her hadde kvalmen gidd seg for noen uker siden, men de siste dagene har den kommet tilbake. Har også ligget strak ut hele helga. Trøsten er vel at vi til slutt får verdens beste premie. Stor klem til deg[emoji173]️

Joda, det blir en fin premie, men etter å ha gått to svangerskap med å kaste opp helt til siste dagen allerede, så kjenner jeg meg ganske oppgitt når det samme er igang for 3. gang. Det blir ikke trøst nok denne gangen altså [emoji28][emoji85] Det er veeeeldig lenge til Mars, mtp å skulle gå sånn her hele veien [emoji30]

Joda, det blir en fin premie, men etter å ha gått to svangerskap med å kaste opp helt til siste dagen allerede, så kjenner jeg meg ganske oppgitt når det samme er igang for 3. gang. Det blir ikke trøst nok denne gangen altså [emoji28][emoji85] Det er veeeeldig lenge til Mars, mtp å skulle gå sånn her hele veien [emoji30]

Dette er mitt første svangerskap så har jo ikke slitt med kvalmen lenge i det hele tatt. Skjønner at det ikke er noe trøst når du forklarer hvordan det var de to siste gangene. Krysser virkelig fingrene for at kvalmen din gir seg denne gangen!

Dette er mitt første svangerskap så har jo ikke slitt med kvalmen lenge i det hele tatt. Skjønner at det ikke er noe trøst når du forklarer hvordan det var de to siste gangene. Krysser virkelig fingrene for at kvalmen din gir seg denne gangen!

Jeg er supernegativ, det er bare å unnskylde [emoji85][emoji85] Hormoner og kvalme er ikke en god kombinasjon for meg [emoji23][emoji23]

Jeg er supernegativ, det er bare å unnskylde [emoji85][emoji85] Hormoner og kvalme er ikke en god kombinasjon for meg [emoji23][emoji23]
Ikke noe å unnskylde! Hadde vært lei selv om jeg hadde slitt med kvalme i 9 måneder hvert eneste svangerskap! Må være lov å bli frustrert da:Heartpink

Back
Topp