Nå har vi vært på Ultralyden......

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.....
Jah nå har vi vært på ultralyd, Vi måtte joh tilbake på grunn av at Jeg var litt kortere på vei.
Jeg fikk ny termin den 9 Juli.
Alt såh helt bra ut[:D]
Babyen lå og gjespet og gnidde seg I øynene, HeHe..... [:D]
Hadde alt av symtomer på en jente.
Både den Kinesiske fødsels kalender, Kjerringråd, OSV.
Men legen sah faktisk at han var bra sikker på at det var en gutt[:D]
Legger ved bildene her.....
[:D]

Ååååå.... nå gleder jeg meg til UL!!!!
Fantastiske bilder... jeg må innrømme at jeg ikke klarer å se så mye i det første, men det andre er jo så fint!

Gutt, huh?
Da er det bare å begynne å kjøpe blått da!

Okey, Det er ansiktet du ser på det øverste, Øynene og nesen.
Også har han munnen åpen......
Ser du...??????[:D]

Ja, nå ser jeg det! Det hjalp med forklaring! [:D]
Jeg er så utålmodig! 6 mars er det min tur -  noen råd for å få tiden til å gå??? Hehe

Jeg tenkte egentlig ganske lite på ultralyden, Plutselig såh bare var den dær, Og 2 ganger til og med.... [:D]

jeg har faktisk vært på 2 allerede (privat uke 10, og en på sykehuset uke 12 etter blødning), men jeg er så utålmodig etter å få vite kjønn...

Hei. Så bra Dorothy_1 at alt gikk bra. Da er du med i juliklubben istedenfor juni da? Kjedelig å bli trukket tilbake. Ble trukket nesten 14 dager tilbakemed første barn. Håper det går bedre denen gangen..
Nydelig bilde av den lille.

Lykke til.  [:)]

Så moro å se bildene av den lille gutten deres. Gleder meg sånn til det er min tur. Skal på en UL i uke 12 ca, og gleder meg skikkelig. Må bare si at tiden går utrolig sakte de første månedene. Man vil jo så gjerne komme over de kritiske 12 ukene.

Kos deg framover med forberdelsene....blir vel litt smått og blått tøy nå kanskje?

Klem,m

Jah, Nå må vi begynne og finne blå klær.....
Alle Jeg kjenner som har barn har jenter, Og vi har kun valgt ut og få di klærne med nøytrale farger, Jeg sah at vi måtte vente med di rosa til etter ultralyden.
Di med gutter har litt større barn.
Såh blir vel en del handling her..... [:D]

Back
Topp