Nå har vi vært på Ultralyd.......

Dorothy_1

Gift med forumet
Alt såh bare bra ut, Men det var bare en greie: Ble satt 2 uker tilbake på termin, Snufs..... Jah Jah.....
Det viktigste var at alt var bra.
Han klarte Ikkje og se kjønnet, Men vi måtte komme tilbake om 2 uker, Han skulle prøve da, Vi måtte tilbake på grunn av Jeg var kortere på vei enn anntatt.
Såh fra og få et Juni barn blir det nå et Juli barn...... [:D]
Vi skulle få en mere nøyaktig termin neste gang, Men den ble ca mellom 1 Juli og 16 Juli en gang...... [:D]
Hjerteslagene var ca 150 I minuttet..... [:D]
Er bare lettet for at alt var bra der.....
Legger ved bildene derfra......
http://img233.imageshack.us/img233/7112/seher8dm.jpg [:D]

å så korslig[:D] håper de ser noe neste gang da

Det viktigste er at alt er bra...babyen kommer når tia er der den..man må bare vente,men det er en tålmodighetsprøve spør du mæ[:D]

Flotte bilder...

Så koselig at det gikk bra på ultralyden...fine bilder forresten!

Det er jo spennende at dere får komme tilbake om to uker. Skjønner at det kanskje er litt kjedelig å bli satt tilbake to uker, men det kan jo være at det endres igjen også. Hender at det er litt fram og tilbake!

Klem, M

SKjønner at det var litt fortvilende å få endret termin, men kanskje det rettes igjen på neste besøk... Må ha vært utrolig spennende å se ultralyden i alle fall!!

Vennina mi blei satt tilbake 2 uker, Da hun kom tilbake dit etter 2 uker, Var hun 1 måned lengre på vei enn di trodde, HeHe..... [:D]

Ja, håper jo litt på at det kanskje kan være en anelse lenger på vei de fleste(iallefall jeg)
Uansett så er det jo bare 4 av 100 som føder på termindato`n da[:)]

Jeg kom et par uker for seint, Men begge lillesøstrene mine kom på terminen di.... [:D]

He,he ja der ser du... og jeg som hater å ha feil (og som regel alltid har det ifølge gubben[:D])

Back
Topp