Nå har vi vært på familiekontoret

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Jeg har grua meg skikkelig, og ligget med vondt i magen i hele natt.
Men det var jo ingenting å grue seg til! Hun vi kom til var utrolig flink, og bf imponerte meg stort! Han var så forståelsesfull, og hun dama var veldig flink til å forklare hvorfor det er viktig å ta det rolig de første årene, og hva som er best for Sofie.
Jeg begynte jo selvsagt å gråte (Som jeg alltid gjør i slike situasjoner. HATER den egenskapen!), men bf var helt fantastisk. Strøyk meg på ryggen og lovte meg at alt skulle gå bra [:)]

Vi har ikke satt opp noen samværsavtale i dag, men vi har avtalt å begynne veldig rolig med at han skal legge henne her hos meg noen ganger, så skal hun overnatte noen netter hos han. Aldri mer enn 1 natt om gangen i starten. Vi skal inn igjen om 1 mnd å se hvor langt vi har kommet.

Det var veldig gøy, for vi fikk mye skryt for at vi har gjort alt helt riktig. Jeg har hele tiden presisert at det er ekstremt viktig at Sofie aldri tror at jeg har forlatt henne, og hun vi snakket med sa at i situasjoner som vår, hvor far ikke har vært mye tilstede i starten, er dette fryktelig viktig.

Nå føler jeg meg 20 kg lettere, og jeg ser for meg at vi skal klare å samarbeide på en god måte fremover.
Etter samtalen gikk vi på kafe å spiste litt mat, så var vi å handlet litt til Sofie før vi dro hjem. Samtalen fløt lettere enn den har gjort på veeeldig lenge, så dette var nok godt for oss begge to.

Nå skal jeg vaske bilen før jeg henter Sofie gullet hos bestemora.

Har forresten fått fotografbildene i dag, men har ikke fått sett så mye på dem enda. Skal vise frem noen av de senere [;)]

ORIGINAL: LilleguttLillejentå

Kjempebra å høre!!! [:D][:D][:D]
Det ordner seg alltid for snille jenter vet du! [;)]

Gleder meg til å se bilder!! [:D][:D][:D]

[:D]

Jeg er glad på dine vegne for at alt ser ut til å løse seg på en god måte. Og godt å høre at dere begge virker å ha Sofies behov i fokus, det er det viktigste![:)]

Jeg må virkelig si at dette var en flott nyhet og jeg blir skikkelig glad på deres vegne!! Nå som han er litt mer bundet til Sofie, ser han nok at han vil gjøre hva som er best for HENNE og ikke bare være vanskelig fordi han egentlig er sur på deg... [:)] Håper det gode samarbeidet fortsetter, lykke til videre.

ORIGINAL: Snekka

Jeg må virkelig si at dette var en flott nyhet og jeg blir skikkelig glad på deres vegne!! Nå som han er litt mer bundet til Sofie, ser han nok at han vil gjøre hva som er best for HENNE og ikke bare være vanskelig fordi han egentlig er sur på deg... [:)] Håper det gode samarbeidet fortsetter, lykke til videre.

Ja, tror det jeg også. Kjenner at jeg er litt utladet nå. Er helt fullstendig utslitt akkurat nå, men det er veldig godt og... Tenker jeg skal sove godt i natt [:)]

Så godt og høre en solskinnshistorie av fordelingssaker også, og ikke minst som bra for dere alle sammen!!

Kjempebra Sunniva! Nå ble jeg glad og lettet på dine vegne. Skjønner godt at dette har ligget og gnagd på deg en stund.
Fint at han også kan sette Sofies behov foran sine egne!

Klemmer!

Så deilig, Sunniva. Du må jo føle deg 10 kg lettere nå! Virker som di og bf har et ganske greit forhold, og han virker fornuftig?! Bra dere får hjelp til å se ting litt objektivt. Og veldig bra at alt gikk så bra idag!!!!!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Kjempebra Sunniva! Nå ble jeg glad og lettet på dine vegne. Skjønner godt at dette har ligget og gnagd på deg en stund.
Fint at han også kan sette Sofies behov foran sine egne!

Klemmer!

Det har nok gnagd mer enn jeg trodde. Nå er jeg så sliten at jeg føler meg skikkelig syk. Verker som en gal i kroppen, og er helt totalt utladet. Hjalp litt med en dusj da [:)]

Tusen takk for alle som gleder seg sammen med oss. Dette var utrolig godt [:)]

Klemmer til alle [:D]

ALLE SKAL FÅ!

Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne Sunniva [:)]
Så bra at det ordnet seg så bra for dere. Og må si jeg er imponert over bf - kjempe bra at han tenker så mye på Sofie.

Så kjempe bra [:)], godt å høre at det ordner seg for dere[:D]

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne altså! Gleder meg at dere er på riktig vei og måtte alt samarbeid gå knirkefritt i fremtiden[:D]

ORIGINAL: Godemine

Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne Sunniva [:)]
Så bra at det ordnet seg så bra for dere. Og må si jeg er imponert over bf - kjempe bra at han tenker så mye på Sofie.

sign

ORIGINAL: dumidalia

Jeg er glad på dine vegne for at alt ser ut til å løse seg på en god måte. Og godt å høre at dere begge virker å ha Sofies behov i fokus, det er det viktigste![:)]

Kjempeflink er du!!

Back
Topp