Nå har vi bestilt...*

Femkløver

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
DNA test til jentene [:)]

Nå skal vi snart få svar på om de er enegget eller toegget [:D]

Lørdag fikk vi testene i posten... Så i dag er de tatt og skal sendes tilbake til Oslo [:D]

Så da er det bare og vente i spenning på svar da [:D]

ENEGGET emoticon

ORIGINAL: SistemannIMagen

spennende[:D][:D] hva trur dere selv?

ORIGINAL: SistemannIMagen

spennende[:D][:D] hva trur dere selv?

Vi tror de er toegget, men i følge UL-legen gjennom hele svangerskapet mente betsemt at de er enegget[:D]
Dette sa han fordi han kunne se de hadde fellesmorkake, felles ytre fostersekk men hver sin indre fostersekk med veeeeldig tynn(sytråd tynn) skillevegg mellom seg.

På føden derimot var de veldig uenige... de tok melketest på morkaka, men de ble ikke mer enig av den grunn [8D][:D]

Det blir spennende og få resultatet uansett... Og ikke minst kunne slippe og svare når folk spør "er de enegget eller toegget?"...ehhhmm..Vet ikke!!! [:)][8D]

Blir spennende! Hold oss oppdaterte!

ORIGINAL: Kleo79

Det er klart jeg skal [:D][:D]

Bestilte testen i dag, så det tar vel litt tid før vi mottar den og etter den er tatt går det i hvertfall 14 dager og sikkert mer nå siden det er påske [:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så spennende!! Gleder meg til oppdatering[:D]

ei venninne og tvillingsøstra vet heller ikke om de er en- eller toegget.

Sign! [:)]

Så spennende... [:)]
Gleder meg til dere får svar [:D]

Så spennende! Av det bittelille bildet her, og de få andre bildene jeg har sett, så synes jeg ikke de ser spesielt like ut...? Men man kan kanskje være eneggede tvillinger likevel [8D] Gøy å vite uansett da - for dem selv også, når de blir større [:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Så spennende! Av det bittelille bildet her, og de få andre bildene jeg har sett, så synes jeg ikke de ser spesielt like ut...? Men man kan kanskje være eneggede tvillinger likevel [8D] Gøy å vite uansett da - for dem selv også, når de blir større [:)]

Det er som du sier.. de er ikke spesielt like, synes vi! Mens andre syne de er det [:)] Men, det er jo klart at vi kjenner dem jo også som to små individer med TOTALT ulik personlighet [:D]
Men vi ser jo søskenlikheter... de har, feks. helt like munner, neser, kinn, øyefarge, hårfarge og øyefasong!

Og det er heller ingen fasit at eneggere er helt like og toeggere kan være så like at folk tror de er eneggere [:D]

Spennende blir det uansett, men jeg blir overraskt hvis det viser seg og være eneggere [8D]

**

Så spennende da [:)] Jeg ville tippet på toeggede, utifra bilde! Men kan jo være eneggede fordi om de ikke er prikk like da!

oppdatert første innlegg emoticon

Back
Topp