Nå har tanta mi kommet! Jippiii!!

monicabebe

Forumet er livet
Nå har jeg endelig fått igjen mensen. Jeg fikk den på dag 40. Var litt utålmodig en stund her. Dessuten har jeg vært dårlig etter at jeg slutta med pillene;magesmerter, vondt i hodet, og hetetokter. Det ser ut som om dette har blitt bedre etter at tanta kom. Herlig!!

Det aller beste er at mannen min har skjønt at jeg er lei meg fordi vi ikke prøver, og jeg tror at vi skal starte prøvinga om ikke så lenge. Var egentlig enige om å vente til februar, mars, men nå tror jeg det kan skje tidligere....TJOOOOOHOOO"!!!!!!

Lover å komme med masse gledeshyl den dagen mannen sier:"Kjør på"

M

Hehe bare å hoppe på han og dra han inn på soverommet fort som mulig, så sitter den nok før han har planlagt[;)]

Hehe!! Hadde det bare vært så vel!! Han er litt for flink med prevensjon skjønner du!! Blir aldri så ivrig at han ikke husker det!! Men, men, nå er han i allefall på gli!! Håper snart det blir prøving for fulle mugger!!!!!

Så bra!!!
Lykke til med prøvingern da!!!

Dumme dumme mannen[:D]

Takk skal du ha, Pastella!!

Ønsker dere veldig lykke til også!! Supert at det er egg på gang! Satser på at det klaffer for dere denne gangen altså!!

Det er vel bare å kjøre på de nærmeste dagene sånn at sædcellene ligger klare og venter når egget kommer!! Heia, heia!!

Lykkeklemmer

Back
Topp