Nå har plutselig mannen funnet et navn...

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hei dere! Har ikke baby i magen ennå, men leker oss med navn allikevel. Plutselig i går sa mannen min at hvis vi skulle få ei jente skulle hun hete Tida (ikke med stum D).

Hva er deres umiddelbare reaksjon på det navnet? (vil ikke si hva jeg tenkte før etterpå [;)])

Tida Katrine er en kombinasjon...

spesiellt....ikke mange som har det navnet....(positivt synes jeg)...samtidig synes jeg det var ganske søtt det navnet, hadde nok klart å venne meg på det ettrhvert!kan bli en del stave feil og komplikasjoner når folk som ikke kjenner dere`henne godt, når de skal si nvnet kansje.....eller kansje ikke....ingen skam å velge det navnet tøfft synes jeg[:)]

Måtte inn på ssb å sjekke navnet...
Er faktisk kun 6 kvinner her i landet som heter det![;)]

Både jeg og mannen min har uvanlige navn. Folk som sender adressert reklame til folk tror at han er dame så han får bind i posten fra allways og mye annet rart. Jeg erter ham litt [:)]. Jeg syns selv navnet hans er veldig pent. Jeg ble ertet litt på skolen for mitt navn, nå er jeg veldig glad for det. Det fineste jentenavnet [:D] jeg vet.

Min første reaksjon på Tida var at nei det går ikke siden det skrives helt likt som du vet... Nå har jeg tenkt litt og prøvd å kombinere.

Så på sidene til ssb. Det var faktisk 6 jenter som het Tida. Syns det er pent jeg nå. Har tenkt på Mariama også, men det er veldig mange som heter det i vår krets. 5 jenter...

Takk for svaret ditt

da har vi sjekka samtidig vi da[:D]

Tida var et fint navn det..
Marima også

Hva med Tida Marima? syntes det klang fint, jeg[;)]

så hyggelig å høre. Takk Fiorelina[:D]

Synes Tida klinger godt, jeg! Er selv svak for korte, enkle navn som ikke er så mye brukt.

kjempefint [:D]

Synes det var et fint navn jeg og. Synes også de kombinasjonene var fine![:)]

jeg skjønte ikke helt hva Tida var helt likt som jeg...
er sikkert bare litt treig i hodet akkurat nå men....

ORIGINAL: Vanilje

jeg skjønte ikke helt hva Tida var helt likt som jeg...
er sikkert bare litt treig i hodet akkurat nå men....

Likt som Tiden (bare på nynorsk)

Back
Topp