Nå har novemberforumet åpnet.

Synes endelig det går litt fortere :hilarious: Første 12ukene gikk i allefall i sneglefart :p

Tiden flyyyr!! Synes det gikk sakte frem til jeg var 7 uker på vei, men så har tiden rast avgårde. Nå har vi flyttet og hatt en del å henge fingrene i, men likevel...

Jeg synes noen dager går veldig sakte, men ukene flyver av sted like gøy hver gang ett forum på en ny måned åpner for da vet jeg at vi er en mnd nærmere lille frø <3

Går litt i rykk og napp, men rart og plutselig nesten være halvveis og deilig og ha gjennomført OUL❤️ Hjelper å nyte å være gravid,følge med på alt det spennende som skjer i kroppen og ha små milepæler å se fram mot,da føler jeg tiden går fortere.

Synes det gikk sakte fram til uke 12, nå flyr tida av gårde (uke 18) :) Tiden gikk nok litt ekstra sent i begynnelsen siden jeg var i veldig dårlig form de første tre mnd. Etter det har jeg vært helt fin, nesten så jeg kan glemme vekk at jeg er gravid til tider.

Jeg syns det går seint endå jeg.. men med graviditeten har jeg fått et skikkelig dårlig immunforsvar så all sykdom som går blir jeg smittet av..
Etter ultralyd syns jeg ukene gikk enda senere, i starten er det så mange milepæler mens nå er det bare å vente og kjenne etter :rolleyes:

Synes dagene går sakte, men allikevel skjønner jeg ikke helt at jeg straks er halvveis... :)

November høres jo ut som en evighet til, og da er babyene våres blitt litt store ❤️

Jeg synes det går kanonsakte [emoji33][emoji27] går bare rundt å venter på at jeg iallefall skal komme meg forbi uke 24

Jeg syns det går seint endå jeg.. men med graviditeten har jeg fått et skikkelig dårlig immunforsvar så all sykdom som går blir jeg smittet av..
Etter ultralyd syns jeg ukene gikk enda senere, i starten er det så mange milepæler mens nå er det bare å vente og kjenne etter :rolleyes:

Åff, du også?! Jeg har fått alt som er. To runder med noroviruset, bihulebetennelse, forkjølelse. You nsme IT. Husker jeg var frisk engang i oktober [emoji23]

Åff, du også?! Jeg har fått alt som er. To runder med noroviruset, bihulebetennelse, forkjølelse. You nsme IT. Husker jeg var frisk engang i oktober [emoji23]

5 uker med feber, inkl 4 halsbetennelse, bronkitt og omgangssyke etter det [emoji85][emoji85][emoji85]

5 uker med feber, inkl 4 halsbetennelse, bronkitt og omgangssyke etter det [emoji85][emoji85][emoji85]

Det er sant som de sier: svangerskap er ingen sykdom, men fytti så mye drit man kan få av sykdom mens man er gravid [emoji23]

Fytti! Stakkars deg!!

Det er sant som de sier: svangerskap er ingen sykdom, men fytti så mye drit man kan få av sykdom mens man er gravid [emoji23]

Fytti! Stakkars deg!!

Likeså !! [emoji85]
Men heldigvis ikke vært syk siden jul da[emoji1319][emoji1319] så kan ikke klage nå

Frem til uke 12 gikk tiden veldig sakte men etter det har den flydd av gårde! [emoji1] føles uke 20 har vart en evighet da så håper ikke det begynner å gå sakte igjen..

syntes det går kjempe sakte.....:p er 21 uker nå, og gleder meg til jeg kan telle ned mot permisjon....skulle gjerne ha spolt 10 uker frem, og virkelig startet nedtellingen :joyful:

Back
Topp