nå har kvalmen tatt meg også :/

godiva

Flørter med forumet
nå har jeg gått rundt og vært småkvalm og uggen i flere uker og tenkt at kanskje jeg slipper billigere unna denne gangen, men neida. Har fått afipran av legen for å ta med meg på ferie, vurderer om jeg skal begynne på de med en gang..skal ikke på sykehus denne gangen!!!

Sist måtte jeg rydde kjøkkenskapene og bare ha de små rosendahl glassene mine synlige, for om jeg så de andre så spydde jeg. Og hver gang jeg tenkte på en hamburger, så bilde av en hamburger, så en på tv eller så reklameskiltet til burger king så spydde jeg :/ utrolig at jeg vil dette frivillig igjen...

godiva skrev:
nå har jeg gått rundt og vært småkvalm og uggen i flere uker og tenkt at kanskje jeg slipper billigere unna denne gangen, men neida. Har fått afipran av legen for å ta med meg på ferie, vurderer om jeg skal begynne på de med en gang..skal ikke på sykehus denne gangen!!!

Sist måtte jeg rydde kjøkkenskapene og bare ha de små rosendahl glassene mine synlige, for om jeg så de andre så spydde jeg. Og hver gang jeg tenkte på en hamburger, så bilde av en hamburger, så en på tv eller så reklameskiltet til burger king så spydde jeg :/ utrolig at jeg vil dette frivillig igjen...

haha velkommen i klubben :)

Jeg er såååå kvalm. Men her er det faktisk McDonalds som går ned på høykant. Ofte det eneste jeg kan tenke meg å spise. Spiste McDonalds 2-3 dager på rad her siste uke :)

Merkelig det der.. Jeg var kjempe kvalm forrige helg, men kastet aldri opp.. Brakk meg vel 3 ganger og var konstant kvalm iløpet av helga. Har ikke vært noe kvalm den siste uka heldigvis. Men kanskje jeg ikke er utenfor fare likevel?? Hehe, ser vi er ca like langt, så jeg skal ikke puste ut helt enda. Lykke til, håper det ikke blir like ille som forrige gang!

Jeg klarte meg også greit igjennom uke 6, var bare veldig trøtt og bare litt uggen! Men så i uke 7 kom kvalmen for fult! Kaster ikke opp noe særlig, men kjenner meg konstant kvalm :(

Men kvalmen kom ca 1-2 uker senere i dette svangerskapet.... For alt jeg vet så er jeg kanskje egentlig en uke senere i svangerskapet, men det får vi vente å se....

Fælt å være kvalm alltså! Håper ikke det blir verre for oss nå!

Back
Topp