nå har kvalmen kommet!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Huff, nå har kvalmen kommet. Og det er så fælt! jeg spiser bare visse typer mat, orker ikke vanlig brødskive og sånn!

know the feeling..håper det går over! hvis ikkje får du kome deg til lege å få tabletter!!!
trøsteklem

Prøv å massere på "kvalmepunktet" på håndleddet,jeg har gjort dette i noen dager nå og er mye mindre kvalm.
Oppskrift på punktet finner du under kjerringråd mot kvalm-tråden!

skal prøve alt jeg! er så forferdelig å ha det sånn! er bare noen ting jeg kan spise! på fredag ville jeg har taco, hadde skikkelig lyst, men nå har jeg absolutt ikke lyst på det! men nuggets fra mc donalds, det digger jeg! :)

send meg nokre nuggets PLEASE!!!!!![:D]

ORIGINAL: teba

send meg nokre nuggets PLEASE!!!!!![:D]

hehe, det er kjempegodt! :)

spiser bare drittmat for tida...pizza og burger og nuggets osv...! hehe

Dette med morgenkvalme er ialelfall oppskrytt...for min egen del burde det het "kvalm når som helst på døgnet bortsett fra om morgenen" [;)] Spiser "pulver padder" (eller annen salt lakris) når det blir for ille jeg. Ser iallefall ut som det hjelper litt. Men hvis jeg er sulten hjelper det kun å spise mat. Er heldigvis ikke såååå plaget da..føler med alle dere som henger over skåla!!

ja det er det som frister mest nå for tida,biffer og "søppelmat"..prøver å lage det selv da slik at det vert sunnere!![:D]

ORIGINAL: teba

ja det er det som frister mest nå for tida,biffer og "søppelmat"..prøver å lage det selv da slik at det vert sunnere!![:D]

ja, burde det jeg også, men jeg klarer ikke å lage mat! blir så kvalm av det :(

Back
Topp