Nå har jeg

.::Tiiine::.

Forumet er livet
sovet fra 5-9 gud det var deilig, helt utslått etter Oliver var våken fra 2-5 i natt[:o] Nå slapper jeg av med laptopen i fanget og skal snart finne meg noe kvelds!
 
Hva driver dere med da?
 
sitter med laptopen i fanget og venter litt på ph mens jeg er rasende og utslitt... har ei visdomstann som er driiit vond og jeg skal trekke den i morra... men jeg har tannlegeskrekk og livredd.. også for at den lille skal bli påvirket av mitt stress.. [:@][:@][:(]  spydde nettopp fordi det er så vondt.. og litt pga kvalmen som alltid kommer på kveldene....
 
takk snuppa mi... er veldig gla for at samboern blir med meg da.. i tilfellet liksom.. han er så god.. sukk
 
takk takk s.reve [:D]
 
ORIGINAL: S.Reve

Hørtes herlig ut!!
ER han mye våken på nettene? Husker hvordan det var,Vilde sov rundt fra mars av dette året,slitsomt med de nettene!
Jeg lager tacopai til forening imorgen,godt hva som kan forberedes [:)]


Nei han pleier ikke å være det,liksom det om er litt rart! Han har sovet rundt fra 18.30-06.30-07.00 i mangen mnd så! Han har fått 6 tenner også nå, så tror ikke det er tennene heller [&o]
 
Flink du er da til å lage mat, skal prøve ut den taco pastaen en dag har du oppskift og evnt hva tilbehøre har du til?
 
Back
Topp