Nå har jeg

skytte70

Glad i forumet
hatt alene tid på badet og tatt meg en laaaang dusj inkl. skrubb og shavings mens lillegutt og pappaen sover søtt... deilig... føler meg så uthvilt når han sover i 8 timer om natten at jeg bare må benytte sjansen om morgenen[:D] solen skinner så i formiddag blir det trilletur på oss tenker jeg. Ha en fin lørdag alle sammen[:D]

åhh, det hørtes bra ut!
Jeg sitter med en fot på vuggen og prøver å få henne til å sove så jeg kan ta en tur i dusjen.
pappa'n skulle ut og hjelpe en kompis noen timer...

hva med å hjelpe meg litt da??? [:@][:D][:D]

kan du ikke bare sette hu i vipestolen og ta hu med deg på bade da..det gjør jeg med alex..så sitter han der og titter og koser seg han mens jeg dusjer[:)]

Åhh, er bittelitt misunnelig! Lillegutten din sover 8 timer?? Er jo helt fantastisk! Får han morsmelkerstatning eller ammer du bare på kvelden også?

ååh, ja er det ikke herlig! Man føler seg som et nytt og bedre menneske! [:D] Petter sover fra 23.00 til 04.30 (når han får mme, ellers til i tre-tiden) , og jeg synes det er luksus. Fikk se en hel film uavbrutt i går kveld. Og på formiddagen har han alltid en lang lur så jeg får spis og oppdatert meg litt på bv. Finvær i trondheim også i dag, så det blir trilletur her også. Deilig. [:D]

ORIGINAL: mami3

kan du ikke bare sette hu i vipestolen og ta hu med deg på bade da..det gjør jeg med alex..så sitter han der og titter og koser seg han mens jeg dusjer[:)]

jo kanskje jeg skulle prøvd det.
får gjøre det i morgen når mannen min er her. litt greit første gangen i tilfelle vettu [;)]
Ellers pleier det gå greit; bleie, pupp også sover hun noen timer... [:)]

Ja det er deilig, håper det varer. Er ihvertfall glad for hver natt[:D] Jeg bare ammer om kvelden også, har ikke prøvd mme enda, men har kjøpt inn tilfelle jeg ikke har nok engang jeg skal ut av huset og ikke har pumpet meg. Men får vel teste det først og se om han liker det.... 

Back
Topp