Nå har jeg

Anis

Gift med forumet
vært borte i snart to uker, holder på å oppdatere meg litt..ingen som har savna meg?[&o]

JOOOO!!!!
Hvordan går det med deg????

ORIGINAL: Lene1986

JOOOO!!!!
Hvordan går det med deg????

[:D][:D][:D]

selvfølgelig er det det snuppa!!

men jeg er ikke "helt på nett" selv her pga flytting og stadig
mer gravid!

har du det bra?? [:)]

Jeg har det greit, operasjonen var ikke vellykket så jeg må gjøre det om igjen på onsdag,
Har ikke noe særlig vondt i foten, men jeg merker det på hele kroppen og humøret at jeg ikke får trent!

Ellers er jeg kvalm stort sett døgnet rundt[8D][:D]

ORIGINAL: Anis

Jeg har det greit, operasjonen var ikke vellykket så jeg må gjøre det om igjen på onsdag,
Har ikke noe særlig vondt i foten, men jeg merker det på hele kroppen og humøret at jeg ikke får trent!

Ellers er jeg kvalm stort sett døgnet rundt[8D][:D]
Så teit at det ikke skulle bli bra på første forsøk da. Unødvendig mye du må gjennom syns jeg [8D]
Hvordan var det egentlig med deg. Er du gravid?

Hei på deg snuppa!!! Så kjedelig at du må operere igjen da...[:(] Håper neste gang blir vellykka!!

Kjenner den kvalmen[:'(][:'(] Æsj!!!![:@][:@] Håper den gir seg etterhvert!!![:D]

Må få deg en ny ticker nå, ser at ikke alle har fått det med seg..[8D]

Krysser alt jeg har for at kvalmen gir seg snart - det er noe dritt selv om det er for noe godt man er kvalm... [:'(] [:)]

Ellers også noe dritt å måtte operere på nytt! [&:] *masse lykke til* [:)]

jeg har savna deg...

æsj, så kjipt at det ikke var vellykka da, skjønner godt at hummøret er nå dritt etter d. første er jo kroppen som sier ifra at noe har skjedd med den også.

æsj, kvalme er noe crap. Du får prøve alle kjerringrådene som finnes... spise saltkjeks før du står opp, spise småe måltider, drikke ingefær (brus, te), kjøe inn te som er kvalmedrepende... osv, er nok mange som har flere enn meg!

Jeg har jo fulgt spent med på FB vettu[8D]

Koselig med kvalme da!!![:D][:D][:D][:D][8D] A small price to pay for being pregnant vell ?[:D] Men du trenger da ikke være kvalm veldig lenge syns jeg, så jeg håper også det gir seg.

Håper de får det til på onsdag[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg har jo fulgt spent med på FB vettu[8D]

Koselig med kvalme da!!![:D][:D][:D][:D][8D] A small price to pay for being pregnant vell ?[:D] Men du trenger da ikke være kvalm veldig lenge syns jeg, så jeg håper også det gir seg.

Håper de får det til på onsdag[:)]

Hihi - du fikk med deg oversettelsen altså?[8D] Joda det er en liten pris, det som er så dumt er at såret trenger næring for å gro..det er litt vanskelig når alt kommer opp igjen[:'(]

Takk for omtanken alle sammen[:)] Og Reinbue; jeg e gravid ja[:)]

Gratulerer med bolle i ovnen!! Kjempe moro! Når er termin?

ORIGINAL: svampebob

Gratulerer med bolle i ovnen!! Kjempe moro! Når er termin?

Takktakk! Er veldig tidlig enda da..men termin er ca 3 juni[:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Krysser alt jeg har for at kvalmen gir seg snart - det er noe dritt selv om det er for noe godt man er kvalm... [:'(] [:)]

Ellers også noe dritt å måtte operere på nytt! [&:] *masse lykke til* [:)]

Back
Topp