nå har jeg vert på ul!!!!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
å alt var helt fint med den lille.vi så hjerte slo å hørte lyden.
å ikke nok med det men vi fikk se bevegelser fra den lille også..[:D].til og med legen sa "oi se der beveger den på seg"

åh jeg er så letta å lykkelig,mannen min syns også dette var stas.han var så imponert over det gode utstyret di hadde[:D]

så nå tør jeg slippe litt mer glede å følelser til.....skal vi virkelig ha en liten baby??[:)]jeg ble så overvelmet med glade følelser at jeg så sikkert ut som jeg kom ut ifra en vanlig tannlege time...helt i transe...hihi.
så til dere som ikke har vert på ul ennå....GLED DERE!
 
Så bra at alt sto bra til med den lille stardust[:D]Det er virkelig en opplevelse å være på UL altså[;)]Er du så langt på vei at du såg hode armer og bein el var det liksom en "klump" enda?
Jeg skal avgårde neste uke,og er litt spent på hvor mye jeg får se...
 
vi såg armene som "vinket"en bua kropp å t litt for stort hode...hehe.å hjerte.

ja dette var stort gitt,grua meg veldig til å gå, så når alt var i ordenå jeg hørte hjerte lyden ble jeg helt stum.[:D]mannen min spurte om jeg ikke var gla...hehe.jeg bare nikka joda.[:)]

du skal i neste uke,heldig gris..så spennende...jeg vil en gang til...hehe.
 
kjempe godt og høre[:D]
ultralyd er virkelig noe spesielt, går mer opp for en at man faktisk har en liten baby i magen!

er jo ikke lenge til du skal på en ny da...i uke 17-19 el no?
tenk så mye babyen har vokst innen den tiden[:D][:D]
det er helt utrolig og sammenligne bildene etter på...
 
vi har ikke satt noen dato for neste ul men det blir noen uker til enda...et par mnd kansje.[&:]

kan tenke meg forskjellen er stor...helt fantastisk.[:)]
 
ja det blir liksom ikke virkelig for en før man har sett da og det er da de virkelige glade føelsene kommer.nesten så det flommer over[:)] godt å få vite at alt er bra inni der med veslingen[:)] lykke til med svangerskapet.
 
du får vel en i uke 17-19 for og fastslå termin??
da får du nok brev i posten fra sykehuset til innkalling om ikke lenge[:D]
for etter uke 20 el no så begynner babyene og vokse så forskjellig, så da blir det vanskelig og fastsette termin, før det vokser babyene nogenlunde likt[:D]

forandret dem terminen din i dag?
 
Å så morro da stardust! Kan jeg samtidig spørre hvorfor du har fått ul så tidlig?
 
ORIGINAL: millemax

du får vel en i uke 17-19 for og fastslå termin??
da får du nok brev i posten fra sykehuset til innkalling om ikke lenge[:D]
for etter uke 20 el no så begynner babyene og vokse så forskjellig, så da blir det vanskelig og fastsette termin, før det vokser babyene nogenlunde likt[:D]

forandret dem terminen din i dag?

ja den foreløpige terminen min er 27 juni.men legen fåreslo at jeg skulle si 15 juli til folk slik at vi slapp maset....ehh hallo.tror di babyen min er ferdig 27 juni så sier vi det.alle må jo regne med to uker fra eller til.[:)]
ha ikke fått noe brev enda i posten.men regner vel med å få ul time rundt uke 17.18 ja.[:)]
 
ORIGINAL: pebbles

Å så morro da stardust! Kan jeg samtidig spørre hvorfor du har fått ul så tidlig?

ja så klart du kan[:D]jeg bestilte hos privat gynokolog.klarte ikke vente.så der skal vi igjen før vi sprer den glade nyheten.dyrt men ABSOLUT vert det.[:)]

når er det du skal på ul da??
 
Jeg skal på ul 13 des og jeg gleder meg så! Tror nok jeg vil ha en priv ul før babisen kommer også![:D]
 
Back
Topp