Nå har jeg shoppet!

tullmusa

Forumet er livet
Nå har jeg altså shoppet scrappeutstyr så det holder. Er sikker på at jeg kan lage meg et helt album for alt![:o]

Venter på en kjempepakke fra Panduro som jeg har bestil for en god stund med masse diverse utstyr.

I dag har jeg handlet papirer og album +++ på scrapbookexpress for ca 500 og nettopp på familieskatter for 300.. Hehe!

Har også kjøpt masse på butikkene her i byen![:o][:D]

Nå kan INGEN stoppe meg å scrappe![:D]
...men kunne tenke meg litt hjelp med å la være å kike i nettbutikker.. [8|]

ORIGINAL: gammonbaby

Du høres ut som meg [:D][:D][:D][:D]

Har du begynt på albumet da? Jeg har så langt bare laget to kort, men ble jo igrunn fornøyde med de.

Og du.... Vet du sikkert ikke vil høre dette, men ta deg en tur på www.hobbyhimmelen.no, DER har de mye fint der[:D][:D][:D]

Nei, har ikke fått gjort noe som helst.. Har jo ikke et eneste bilde å klippe og lime på. Hehe! Må vente på skriver.. [8D]

Var innom hobbyhimmelen, men der var så mye der at jeg bare måtte gå ut igjen. Har nok nettbutikker i favoritter nå...[;)]

Huff, dette kan bli dyrt! Tenkte jeg skulle kjøpe litt diecuts også hos amarula eller lilly også.

Har jo kjøpt en hel haug med designpapir, så må ut å kjøpe ensfargede også, for det har jeg lite av.. (egentlig ikke da) [8|]

Hehe![:D]

Hvor mye betalte du i porto på scrapbookexpress?

Det var genialt! Varene + 22 kroner (fordi jeg betalte med kort). [:D]

Jaaa! De har MASSE fint papir. Holdt på å bli tullete. Måtte begrense meg og slette litt i kurven.. [8|]

Liker at du faktisk kan se på det du har i kurven, at det ikke bare er varenavnet som står der. [:)]

Familieskatter var jo også raske å levere. Brukte bare 3 virkedager (inkl. en lørdag). [:)]
Har enda ikke fått fra scrapbookexpress, men den er vel rett rundt hjørnet. Blir vel fast inventar på posten jeg, for papirene går jo ikke i postkassa![8D]

Men vet du hva som lå i postkassa i dag da?? Hentelapp for pakken fra Panduro! WEEEEEEHHHHHHHH!!!!!! Gleder meg!!
Er så spent på hva som er i forundringspakken![:D]

Skal fortelle. [:)]

FY SKAM DEG!! Fikk meg til å gå inn å se så mye fint familieskatter hadde på tilbud.. [>:]

[8D]

ORIGINAL: tullmusa

Du høres ut som meg [:D][:D][:D][:D]

Har du begynt på albumet da? Jeg har så langt bare laget to kort, men ble jo igrunn fornøyde med de.

Og du.... Vet du sikkert ikke vil høre dette, men ta deg en tur på www.hobbyhimmelen.no, DER har de mye fint der[:D][:D][:D]

Nei, har ikke fått gjort noe som helst.. Har jo ikke et eneste bilde å klippe og lime på. Hehe! Må vente på skriver.. [8D]

Var innom hobbyhimmelen, men der var så mye der at jeg bare måtte gå ut igjen. Har nok nettbutikker i favoritter nå...[;)]

Huff, dette kan bli dyrt! Tenkte jeg skulle kjøpe litt diecuts også hos amarula eller lilly også.

Har jo kjøpt en hel haug med designpapir, så må ut å kjøpe ensfargede også, for det har jeg lite av.. (egentlig ikke da) [8|]

Hehe![:D]

Kjøp hos Lilly du.. det høyrtes kjempe lurt ut[:D][:D]

ORIGINAL: Lilly

Kjøp hos Lilly du.. det høyrtes kjempe lurt ut[:D][:D]

Ja, jeg har i alle fall bare gode erfaringer med det[:D]

[:D]

ORIGINAL: tullmusa

Skal fortelle. [:)]

FY SKAM DEG!! Fikk meg til å gå inn å se så mye fint familieskatter hadde på tilbud.. [>:]

[8D]

Hi hi, ooooops, drar deg med meg ned i søla[:D][:D][:D]

Men se alle de fine stripete, rutete og prikkete papirene da... Sukk...

Ja, huff.. Har de fremdeles 22 kr for frakt og sånt hvis man betaler med kort?

LILLY: Holder på med handleliste.. Hehe![;)]

Familieskatter tar 39 i porto....

Ahhh! Var scrapbookexpress som hadde 22 kr. [:)]

ka som va i forundringspakken din????

ORIGINAL: kjærsti

ka som va i forundringspakken din????

Har ikke henta den enda.. E ikke kommet mæ så langt at æ har fått på mæ linse og litt makeup engang.. [8D]

Back
Topp