Nå har jeg sett det også!!

Jeg fatter ikke at slike folk gidder å bo i tettbebygde strøk. Hvis stillheten er så viktig er faktisk ikke by/byggefelt plassen å bo!

Er enig at det kan være litt støyete. Så det er kanskje greit å lage noen regler i forhold til tidspunkter. Utover det så er jo trampoline kjempegøy og en super måte å holde ungene (og foreldrene) i fysisk aktivitet! Noen tåler jo ingenting... ;) Må jo være gruuuusomt å høre at barn ler og har det gøy! :D

Skjønner at hoppingen og "bråket" kan forstyrre litt på kvelden, men hadde noen komt til meg på formiddagen/tidlig ettermiddag for å klage på bråk fordi dem skulle ha fred å ro mens dem lå på solsenga, da hadde jeg mest sannsynlig flirt å snudd ryggen til å gått :p makan :p

Kanskej hun burde flytte til et sted uten naboer,om man ikke tåler litt støybør mani kke bo i tettbygde strøk

Vet du ærlig talt så har jeg irritert meg over det samme. Noen lar ungene sine hyle for FULL hals i time etter time gjerne hele dagen ute. Og de er spesielt høylytte på trampoliner. Litt teit å forby trampoliner, men det går da an å hysje på ungene. Greit med litt støy altså. Greit at ungene hyler frydefullt i det de løper igjennom sprederen feks. Men moren min har en nabo hvor ungene hyler og roper for FULL hals fra morgen til kveld hele helgen. Og hun er ikke de eneste. Lagt merke til hyling på trampoliner mange ganger og skjønner naboer blir irriterte. Man skal fakrisk ta hensyn i tettbebygde strøk også ;)

Omg!!! Folk skal jo bry seg om alt. Får ikke ungene lov til å være unger å være ute nå ell? :p

Back
Topp