Nå har jeg også funnet hjertelyd :)

mariferrari

Elsker forumet
I dag fant jeg hjertelyden til babyen vår med angelsound! Helt utrolig :) 157 slag i minuttet telte jeg!!!!!!!! Innimelllom var d akkuart som jeg kunne høre at den beveget seg også, men d er jo bare noe jeg tror da! men er ikke i tvil ang hjertelyden!!!!!

Kjempemorro :) Håper jeg finner den igjen senere så sambo også får høre :)

heldig:) jeg finner den ikke:(

Første gang jeg fant den i dag, men har ikke lett så mye tidligere! Er ca 2-3 uker siden sist jeg prøvde, men da fant jeg bare min egen!
Fant den ca på høyde med hoftebeinet på Venstre side!

Så flott ! Gratulerer ![:D]

Jeg lyttet nettopp til nurket mitt. Den hadde 172 slag i minuttet. Den går vel litt ned hver dag tror jeg. Dine slag i minuttet er mer normalt tror jeg.

Oj, 172 slag i minuttet, d var mange! Venter på at mannen skal bli ferdig på loftet nå så han kan komme ned å vi kan prøve å finne lyden på ny :) har du funne den flere ganger? Har du funne den på noenlunde samme plass de andre gangene?

Jeg finner min hver gang jeg leter nå! På ca samme plass! :) (Fant den ikke hver dag i begynnelsen) I dag var det 164 slag i minuttet <3 og i dag var den siiiinnsykt høy!! Aldri hørt den SÅ høyt før <3<3 Håper dere fant den så din mann og kan få høre!! Beste lyden i verden!!! <3<3

Back
Topp