Nå har jeg meldt meg inn og ut av

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Nå har jeg meldt meg inn og ut av både mars og April forumet, så jeg melder meg "ikke" inn her, bare så det er sagt!
 
Hehehe..:) Krysser fingrene for at du får komme inn hit da. :)
Har meldt meg inn og ut av Januar,Februar,Mars og kommer nok ikke inn i April heller. Nå håper jeg at ved hjelp av siste doble pergo kur+ul+lutealstøtte at jeg kan få komme inn hit.
 
:):):) melder meg heller ikke inn her, bare sniker litt.  litt lei av å bli kjent med de andre og deretter flytte ut/videre.  men har ett håp:)           krysser fingrene for alle som prøver inkl. meg selv:)
 
Vi får ha denne tråden som "snike-tråd" :)

Kan teste om 10 dager. Det er sååååå lenge til! Blæææh.......
 
Ja, det får vi.. Lykke til alle sammen! Jeg har forøvrig ikke IKM før 04.09, og EL-perioden byr på problemer for sengekos, så jeg er ganske så usikker på om Mai bli min mnd.. Men men... ;-)
 
kjempe lenge til min ikm, har nemmelig ikke komt til eggløsningen enda engang.....  Hadde alle dager gått så tregt som de gjør nå for tiden, hadde eg  fremdeles vært veldig ung:PPPP
 
Jeg melder meg heller ikke inn her...  Går på min første dobbel Pergokur denne mnd, 10. pp. Har eggløsnig i dag eller i morgen. Merker at det er mye "på gang" der nede og har hatt mye sex. Har et barn fra før på 2 år og ønsker en til før jeg er for gammel, blir 40 i oktober.... Hadde vært STORT å få en mai-bebbis!!! Så da for vi bare håpe, alle vi som er her, at vi "møtes igjen" snart
 
Jeg melder meg heller ikke inn her:-P Bare sniker litt og håper og prøver. Har ikke EL før rundt 25, så dagene går ikke akkurat fort, og vi driver med flytting den tida også så vi får se hvor mye sengekos det blir. X fingrene for alle mai-snikere;-)
 
Jeg håper og håper og, men det er bare 11 dager siden utskrapningen så vet ikke når jeg skal ha EL en gang, førrige gang kom den ca 3 uker etter utskrapningen men da mistet jeg igjen.
Men prøver allikevel :)
 


Womanious skrev:
Jeg melder meg heller ikke inn her...  Går på min første dobbel Pergokur denne mnd, 10. pp. Har eggløsnig i dag eller i morgen. Merker at det er mye "på gang" der nede og har hatt mye sex. Har et barn fra før på 2 år og ønsker en til før jeg er for gammel, blir 40 i oktober.... Hadde vært STORT å få en mai-bebbis!!! Så da for vi bare håpe, alle vi som er her, at vi "møtes igjen" snart

Her prøves det på 4-mann. Er nettopp blitt 40år(juni) så håper vi får det til. Hausken mente det ikke ville bli noe problem. Fungerer ikke siste doble pergokur, så blir det i gang med lavdose fsh stimulering fra september av. Skal da bruke 75ie puregon i 10dager+ovitrelle el-sprøyte.

Men krysser fingrene for at det klaffer denne gangen da. Skal inn til ul på syklusdag 12 og skal mest sannsynlig bruke lutealstøtte da jeg har en litt kort lutealfase.10dager(9dager)
 
Back
Topp