Nå har jeg laget....

~ruby~

Forumet er livet
Et album til mormor'n min.... [:)]
Hun blir bare mer og mer surrete, så nå er hun på pleiehjem... [:(] er så trist at de blir eldre!
Også har jeg så dårlig samvittighet siden vi får sett henne så sjelden. Hun bor jo på sunnmøre og vi her... det er ikke bare-bare å dra en svipptur! [8D]
Så nå lagde jeg et album til henne fra meg og søstra mi som hun skal får til jul.
Mange bilder av meg, gubben og unga. Og av lillesøster og mamma..
Så kan hun se på oss når hun vil og kanskje hun ikke glemmer oss helt! [:)]

Det var en KJEMPESMART gave![:)] Det kommer hun sikkert til å sette utrolig stor pris på, og hun kommer garantert til å bla masse i den!! Trist når de gamle begynner å bli skrale, ja. Gruer meg til mine besteforeldre blir reduserte jeg og... Men hun er heldig  som har så flotte barnebarn og oldebarn da!!

Det var en kjempefin gave!! [:D] Det blir hun sikkert veldig glad for å få!
Synd at de blir eldre og ikke husker så godt lenger, men desverre så er det noe som hører med alderdommen uansett hvor vondt det er for oss. [:(]
Oliver sin oldemor bor i Romsdalen, og vi ser henne desverre ikke så ofte heller. Skulle virkelig ønske det ikke var så langt dit, så hun fikk sett han oftere.

det var en kjempefin gave, hun setter nok stor pris på den

Så koselig da. Det var jo en kjempefin gave. Blir jo så ofte et bilde liksom. Men i et album kan man jo ta med alle bilder man vil vise frem[:)]

Ja, jeg tror dette var en god idè! [:)] Er ganske fornøyd med det, så nå må det sendes! [;)]

Ja, album er KJEMPEmoro å få! Har laget 3 stk selv som familiemedlemmer skal få. VET de kommer til å bli glade!

for en flott gave da! det kommer hun helt sikkert til å sette pris på [:D]

Så koselig da! Det blir hun sikkert kjempe glad for[;)]

Det var koselig gjort! Blir nok satt pris på [:)]

Back
Topp