Jeg har fått meg fast jobb i kommunen og begynte offisielt i denne 1.januar... Skulle på opplæringsvakt på mandag, men fikk telefon fra sjefen i dag at det ikke lenger var behov for meg i denne jobben. (Pga årsaker jeg ikke kan si pga taushetsplikt, men som er logiske og forståelige). Nå blir jeg plassert i en annen jobb i kommunen enn så lenge, men jeg er livredd for å bli oppsagt!
jeg har to ukers oppsigelsestid i prøveperiodenpå 6mndr. Så plutselig kan jeg stå der uten jobb...
jeg vet de har ansettelsesstopp i kommunen, og min arbeidskraft er jo nå overflødig.... Samtidig fikk jeg meg ikke til å tie stille om svangerskapet. Angrer på det nå men... Sagt er sagt...
Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å slappe av og ikke tenke så mye på det! Kjenner jeg blir skikkelig stressa og kvalm og uvel av det hele! Noen som har gode råd? Typisk at mannen er på jobb i kveld når jeg trenger at han er her og holder rundt meg og sier at alt skal gå bra...
Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å slappe av og ikke tenke så mye på det! Kjenner jeg blir skikkelig stressa og kvalm og uvel av det hele! Noen som har gode råd? Typisk at mannen er på jobb i kveld når jeg trenger at han er her og holder rundt meg og sier at alt skal gå bra...