Nå har jeg gjort noe litt trist....

**Moonlight**

Forumet er livet
rydda bort mye av sommerklærne til barna og funnet frem litt høstklær.Selv om det kan komme fine dager heretter så er lufta forholdsvis kald og skummel.Latt et par sett til dem hver ligge igjen sånn i tilfelle bare...*sukk*ikke mye man har fått brukt sommer klær denne sommeren gitt...

Huff, har tenkt på å gjøre det samme, men får meg ikke helt til å gjøre det. Har jaggu ikke vært mye å skryte av denne sommeren [&:]

Her har vi pakka bort sommerklærne. Også har vi faktisk gått gjennom babyklærne og plukket ut endel som vi skal gi bort - DET var ikke lett, hadde lyst å ta vare på ALT! [:)]

Det gjorde jeg også ista, eller jeg skulle. Endte med at sommerklærne ble liggende i en liten bunke ved siden av høstklærne i skuffene.[8D] Jeg klarte bare ikke pakke de helt bort...[&:][X(]

Har hatt noen fine sensommerdager i det siste. Må vel rydde vekk sommertøyet snart, likevel. Men høstdager kan være flotte de også! [:)]

Kjenner jeg gruer meg til å pakke det vekk[&:] Må få gjort det ein av dagene nå. Har funnet fram dress og ull,så er litt kontrast i skuffa med ulldress og sommerkjole lissom...[:D]

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2971833.ece

[:D][:D][:D]

Back
Topp