nå har jeg fått meg angelsound

Linneasinmamma

Flørter med forumet
men jeg finner ikke noen hjertelyd :( hvor langt var dere når dere fant hjertelyden? 
 
jeg fant en lyd men det må være meg. 
 
det er vell fortidlig sikkert. er 13+3 i dag :) 
 
Sist tror jeg ikke at jeg hørte før v 14 uker. Denne gangen prøvde jeg første gangen rundt 12 uker og fant den. Men den forsvinner fort igjen, for babyen har jo så mye plass å stikke av igjen. Tror ikke jeg hadde skjønt at det var babyen de gangene jeg har hørt denne gangen om det ikke var at jeg visste mer hvordan jeg skulle lete og hvordan det skal høres ut.
For er som de andre sier over her, det er din egen puls som er høyest og tydeligst, babyens er mye svakere og sveiper bare innom innimellom. Her stikker han iallfall fort av ;-)
 
Har ikke funnet den særlig selv,men tar ikke det så tungt.
De har jo så stor tumleplass enda ;)
Lyden har treifet innom i ett sekund,før h*n svømmer unna,hehe.
Jordmor fant den ganske kjapt forrige uke da,heeerlig lyd! <3

Ikke stress med dette jenter,ikke gjør dere selv bekymret :)

 
Prøvde først i uke 11 - ingen hjertelyd
Så i uke 15 - ingen hjertelyd
Og i dag, 17+2 - fant hjertelyd :)
Fant den etter 30sek, rett under navelen, og det var en høy og klar lyd :)

Kommer jo helt ann på hvordan barnet ligger, og ikke glem at h*n har enda goood plass inni der å svømme rundt på :)
 
Prøvde først igår, uke 15+2, måtte lete en stund. Fant den et stykke under navelen, herlig lyd :-)
 


Tatlelus skrev:


Linneasinmamma skrev:
men jeg finner ikke noen hjertelyd :( hvor langt var dere når dere fant hjertelyden? 


Bruk god tid og hold apperate langt nede.. Hold den i ro å lytt litt før du flytter til neste plass... Bruk olje =) Må trykke doppleren godt inntil =)

Lykke til =) Hørte med angelsound i uke 11 =)


da skal jeg prøve det :)  brukte den gel som var med. 
 
endeli fant jeg hjertelyden  :D va ca156 i min. :D
 
ja det er en fin lyd ja :D  hørtes ut som h*n sparket. vart små donk av å til :D 
 
Back
Topp