Nå har jeg bladd gjennom..

tigerbebis

Gift med forumet
..Den store norske navneboka, og skrevet ned de jentenavna jeg liker. Vi vet ikke kjønnet, men har guttenavnet klart. Synes jentenavn er sååå mye vanskeligere!! For øyeblikket er Klara og Tyra favorittene, men har en følelse av at det vil bli vanskelig å få med mannen på noen av de, hehe. 

Flere som tenker på navn og synes det er vanskelig?

Ja det er ikke lett, men gutten fikk vi navnet først klart 2 dager etter fødsel :)
Denne gangen skal jeg finne jente navn og det syntes jeg nesten er håpløst :p

Her er det guttenavn som alltid har vært problemet, men ser ut til at guttenavn er unødvendig denne gangen også, så da konsentrerer jeg meg om jentenavn.... Pappsen er litt veeel tradisjonell med hensyn til navn, og gamle navn er heller ikke på hans liste..... Så vi får se hvem som får viljen sin....... Jeg liker også Klara, men det er visst uaktuelt for ham... Anna er på begges liste da..... Men føler navnet må passe også..... Hadde ikke navnet klart sist heller, men gullklumpen fikk navn før vi dro fra sykehuset! Har det som mål denne gangen også!

Vi har ikke snakket så mye om navn enda, men vet etter forrige runde at det er vanskelig. Skal på UL på mandag, så hvis vi ser hva som skjuler seg der inne så kan vi kanskje konsentrere oss om enten jente- eller guttenavn. Har noen mnd til å tenke på, sist bestemte vi oss ikke før snuppa var 2 dager gammel.

Greier ikke finne guttenavn vi, men blir vel enige tilslutt :)

Sist fikk han navn på sykehuset, navnene jeg hadde på "listen" passet liksom ikke..
Blir nok sånn nå å.. har liste nå å..
2 guttenavn og en av de SKAL jeg ha (sambo har å velge mellom de to.. ja.. hvis vi ikke finner et annet da :p)
Jentenavn er vanskeligere, MYE vanskeligere, sambo liker navn jeg kategoriserer som bimbo-navn (aka jentene i Vi Menn) og jeg vil ha litt mer spesielle, men er redd for å velge et FOR spesielt også... 

Ja ja, håper vi finner ut av  det i Juli - på sykehuset;)

Jentenavnet vårt har vi vært sikre på i flere år, men guttenavnet sliter jeg litt med å bli fortrolig med... Vi har bestemt det, men håper det blir jente for da blir alt enklere, hehe...

Vi har hatt jentenavn klart siden før jeg ble gravid:P Pga hun blir oppkalt etter sambos oldemor:) Sønnen vår er oppkalt etter min oldefar! Heldigvis gjemte det seg ei lita tulle i magen, for vi hadde nok slitt veldig med guttenavn:P Det eneste vi var innom var Oscar! Syntes det er veldig fint, og passer godt med Jacob. Nå har vi ett navn vi er veldig fornøyd med og det passer veldig godt med Jacob sitt!

Back
Topp