Nå har jeg bestemt meg!!

IrenePirene

Forumet er livet
Jeg vil ha mer liv her inne! Kan dere ikke bli med å fikse det?? synes det forsvinner så fort på facebooksiden vår!

Jeg er inne og skjekker hver dag, men som oftest er det kun jeg som er inne her... :) Selv om jeg trives i eget selskap, så liker jeg for det meste å være sammen med andre :

Enig. Bruker ikke facebook gruppen. Men her skjer det jo ingenting, så må henge på generell istedet. 

Jeg savner alle nickene.. klarer ikke å koble mer enn noen få til nickene på facebook...

hei hei:) eg stikker innom sånn av og til:) men eg er ikke en som skriver så mye:) skal prøve å skjerpe meg:) har dere hatt en fin helg? vi har hatt våkennetter etter våkennetter. gleder meg til eg kan sove litt mer:) fler som tenker på baby i 2012?:)

kjiiiipt med våkennetter.. har hatt litt av det her også pga krupphoste.. Men heldigvis ikke på samme måten som første natta han hadde hosten.
Tror ikke det blir noe baby i 2012, men kanskje litt planlegging?? har jo faktisk planlagt at nr 2 skal komme før jeg blir 30, og det er ikke såååå lenge igjen :P

Ja kan vel prøve på det. Ser ut til at ting har blitt litt bedre her nå. ;)

ja jeg føler hvertfall at det er overkommelig her nå :)

jeg vurderer å slette meg fra begge steder,men vi får se:)

Jeg vil være mer her inne! :D

*Iwanna humpalot* skrev:

IrenePirene skrev:

Signerer   den du

Jeg er her hele tiden, men har hengt på generelt, siden det ikke har vært noen her...

er her hver dag jeg også!!!!

men ikke mange som er her samtidig da..henger ikke på facebook.

jeg er her jeg å.

Back
Topp