Nå har jeg begynt

kate

Gift med forumet
å spy av den metforminen å nå[:'(][:'(][:'(]

Virker nesten som om jeg har feber å, skikkelig vondt i huet osv...

Er det normalt dette da?

Skikkelig plagsomt[:(] Blir jo helt motløs når jeg tenker på at jeg skal gå på dette i mange måneder...
Håper bare det gir seg. Tenk hvis det skal være sånn hele tiden da[:(][:(][:(]

En liten klagetråd fra meg....

Dette har jeg hørt før, men av våre amerikanske medsøstre de forbanner denne opp og ned innimellom, men jeg håper at det bedre seg for deg da og ikke fortsetter slik.
Trøsteklem til deg snuppa

Uff uff, at du skulle få disse fæle bivirkningene!!! Skjønner godt du føler deg litt motløs... Bare håper det bedrer seg... Kan jo sende en mail til Hausken å høre med de?
*Håper det går over*

Huff da! Det kan ikke være greit å ha det sånn. Jeg fikk bare diarebivirkningene, men sluttet med de etter at jeg begynte å ta metforminen til helt i slutten av måltidet.

Uff så kjipt då[:'(]

Visst da ikkje bedre seg ville eg spurt på klinikken om det er lurt å bruka dei. Ein skal jo ikkje driva å spy heile dagen heller.

Klem på vei[:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Å nei, dette hørtes ikke noe særlig ut kate.
Sender over en trøsteklem

Jeg tar de alltid til måltidene ja. Bruker to om dagen nå, til fredag begynner jeg med 3.
Det står jo i vedlegget at plagene skal være forbigående, så håper virkelig det...
Tror nok ikke det blir aktuelt å slutte med pillene nei, for Hausken er meget bestemt på at disse pillene MÅ pcos pasienter ta for å få et optimalt forsøk...Har jo med denne insulinen å gjøre.

Men det går faktisk litt bedre idag, har ikke spydd enda...men kvalm er jeg. Bare jeg kan holde på maten er jeg fornøyd.

Uff da Kate, jeg håper det blir bedre dag for dag, eller så for du ta det som en trening til morgenkvalmen dukker opp for fullt. Men jeg håper du slipper for mye av medisinkvalme og ikke får så slem morgenkvalme også.

Jeg hvet ikke helt hva jeg skal si, men du for stå på og se hvordan det går, sender over noen flere trøsteklemmer til deg.

ORIGINAL: Ivara

Å nei, dette hørtes ikke noe særlig ut kate.
Sender over en trøsteklem

sign denne. Bivirkninger er noe dritt[:'(]

Har du prøvd å ta den til siste biten av maten. Altså rett etter du er ferdig med å spise? Hjalp meg utrolig mye[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Har du prøvd å ta den til siste biten av maten. Altså rett etter du er ferdig med å spise? Hjalp meg utrolig mye[;)]

Tar det midt under måltidet. Men da skal jeg begynne med å ta den helt tilslutt.
Takk for tips[:)]

Back
Topp