Nå har det startet

Freja78

Elsker forumet
Jeg blir mamma innen helgen er over!!! Jeg våkna etter en høneblund i dag og følte meg litt uggen og rar, lagde meg lunsj, vispet sammen en kake og vips så gikk vannet. Hele kjøkkengulvet og meg ble vått. Jeg ble helt handlingslammet noen sekunder før jeg fikk ringt Lars, mamma og føden. Vært til kontroll nå, og alt ser bra ut. Renner og renner av meg da, men har fått komme hjem på perm siden vi bor så nærme sykehuset og jeg er den jeg er som jordmoren sa. Er ikke fødselen i gang innen 8 i morgen tidlig, så settes jeg i gang. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer enda, jeg vet det, men skjønner det ikke.

Ooooh, så spennende!! Må si jeg misunner deg. Masse lykke til, går nok så bra :D
Hvor langt er du på vei? :) :)

Så spennende:) lykke til!!

Så spennende! Kjenner jeg er grisemisunnelig :D
Håper riene starter av seg selv innen i morgen da ;)

Masse lykke til ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi kor spennende :D
Lykke lykke til :)

Jeg er og 36+5 i dag, men ser ikke helt for meg at jeg skal gå i fødsel på en laaaang stund enda :p

Heldig du er;) vannet har aldri gått på meg med begge svangerskapa mine. Alltid startet med rier tak i ryggen . Jeg er 37+3 i dag. følt at noe skal skje hver natt nå men jeg er da fortsatt like gravid jeg;);) ønsker deg masse lykke til;) spennende tid i vente.....

Masse lykke til! Heldiggris altså :) jeg vil også nå ;)

Back
Topp