Nå har det skjedd

Amarihøne

Andre møte med forumet
I går kom den lille gutten vår til verden altfor tidlig og så altfor liten..Men den sorgen jeg kjenner nå er større enn jeg noen gang kunne forberede meg på. Har ikke gjort annet enn å gråte i hele dag og klarer ikke å "ta meg sammen " uansett hvor hardt jeg prøver. Føler i tillegg på en stor frykt for å Være alene..
 
Kjære deg. Ta den tiden du trenger, gråt så mye du må og sørg for å ha folk rundt deg! Det blir bedre, selv om jeg vet det ikke føles sånn akkurat nå. [emoji169]
 
Du skal ikke ta deg sammen. La følelsene få slippe til, og ikke la noen få fortelle deg hvordan du skal sørge. Alt er ok, ingen andre enn deg kjenner på hvordan du har det!
Kondolerer så mye <3
 
Kondolerer [emoji22] jeg veit hvordan du har det, det er ingenting som kan beskrive det du føler nå.. ta den tiden du trenger! Jeg føler veldig veldig med deg! [emoji173]️
 
:Heartred

Bare gråt ut, du trenger ikke "ta deg sammen" med det første. Kjenn på sorgen, og bruk god tid. Det er lov å gråte, lov til å være sint og i det hele tatt ha følelsene utenpå kroppen. Jeg hadde også stort behov for å ha noen sammen med meg etterpå, og jeg er veldig glad for at mannen var sykemeldt både ut samme uke og uka deretter + har bare begynt gradert så jeg har ikke vært så mye alene. Akkurat det går dog bedre nå (er 16 dager siden min lille kom stille til verden), og det gikk seg egentlig til etter noen dager.
 
Kondolere så mye :( vet så godt hvordan du har det. Du skal ikke trenger å ta deg sammen i det hele tatt.. gråt å få følelsene ut, ikke vær redd for å be andre være sammen med deg, det å ha noen rundt seg i en slik tid er viktig. Men en ting kan jeg si, det blir bedre, men man må bruke den tiden man trenger[emoji173] Mange klemmer til deg!
 
Så utrolig leit. :( Synes absolutt ikke at du skal prøve å "ta deg sammen", la følelsene få utløp - det vil bli bedre og hjelpe på på sikt, enn at du holder igjen og undertrykker det. Ta tiden til hjelp, og omring deg gode mennesker dersom du orker det. Ta godt vare på hverandre! Sender deg en stor klem. :Heartred
 
Veldig trist :( du trenger ikke å ta den sammen, la følelsen komme ut, det er lov. Tiden fremover blir tung og man må få sørge på den måten som er best for deg . Jeg hadde også store problemer med å være alene og hadde et stort behov for folk rundt meg. Sender deg en god klem <3
 
Kondolere så mye!! :( Enig med de andre, du skal ikke tenke på at du må ta deg i sammen! Du har lov til å gråte, skrike, og forbanne verden så mye du vil. Det er noe forbanna dritt at slike ting skjer med gode mennesker! Ta godt vare på hverandre :Heartpink
 
Back
Topp